به مناسبت سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵ صورت گرفت:
آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت گرامیداشت سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵، گفت: میانگین زمان حضور اورژانس بر بالین بیمار در این استان هشت دقیقه است که به شاخص استاندارد نزدیک است
کد خبر: ۷۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ 17 September 2019

بازديد استاندار مركزي از اورژانس شهري اراك و تجليل از نيروهاي شاغل در مديريت اورژانس Û±Û±Ûµ اراكآقازاده استاندار مرکزی اظهار کرد: میزان رضایت‌مندی مردم از خدمات اورژانس استان طبق ارزیابی دستگاه‌های نظارتی بالا است و این مهم در سایه تلاش و ایثار نیرو‌های شاغل در این مجموعه حاصل شده است.


وی گفت: اورژانس از بخش‌های مورد اعتماد مردمی است که با کمترین امکانات و در شرایط سخت کاری به مردم خدمات درمانی ارایه می‌کند.

استاندار مرکزی افزود: رضایت مردم از مجموعه اورژانس استان مرکزی به علت ارایه خدمات مطلوب است.

آقازاده اظهار داشت: ایران در زمره ۱۰ کشور نخست جهان در مواجه با بلایای طبیعی است و اهمیت امدادرسانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن زیاد است.

وی ادامه گفت: سرانه ارایه خدمات درمانی به بیماران با افزایش زیرساخت‌ها از جمله طرح نوسازی بیمارستان، ولی عصر (عج) درحال افزایش است.

حضور استاندار مرکزی به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در مرکز فوریت های پزشکی استان مرکزی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی از حساسیت ویژه‌ای در خدمات رسانی حین  حوادث برخوردار است و مجموعه خدمات این بخش در استان نمره قبولی دارد.

 جمالیان افزود: کمبود پایگاه امدادی در استان باعث شد تا فشار مضاعفی بر روی پایگاه‌های مستقر باشد.

وی اظهار داشت: متوسط حضور اورژانس پیش بیمارستانی در جاده‌ها کمتر از ۲۰ دقیقه و در داخل شهر هشت دقیقه است.

گفتنی است بازدید از مرکز اورژانس شهری اراک و تجلیل از نیرو‌های شاغل در مدیریت اورژانس ۱۱۵ اراک از دیگر برنامه‌های گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس اورژانس در استان مرکزی بود.

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

عکس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار