استاندار مرکزی
استاندار مرکزی گفت: عملیات اجرایی نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به‌عنوان مرکز مادرتخصصی درمان این استان بیش از ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
کد خبر: ۷۸۰۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 17 September 2019

بیمارستان ولیعصر(عج) اراک ۷۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سید «علی آقازاده» عصر سه‌شنبه در آیین بازید از مراحل عمرانی طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، افزود: روند تکمیل این مجتمع درمانی با پیگیری استانداری مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی اراک شتاب گرفته و اعتبارات مورد نیاز به صورت منظم به آن تزریق می‌شود.
وی ادامه داد: در صورت تداوم فرآیند تکمیل بیمارستان ولیعصر (عج) اراک انتظار می‌رود پیشرفت کار در این طرح درمانی تا پایان امسال به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برسد.
استاندار مرکزی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریتی استان این است که بیمارستان مادرتخصصی تا پایان سال آینده تکمیل و با تجهیز آن از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به بهره‌برداری برسد.
آقازاده تاکید کرد: اگرچه هزینه تجهیز بیمارستان ولیعصر (عج) اراک سنگین است اما، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت این مهم متعهد شده است.  

مطالعات و عملیات اجرایی بیمارستان ولیعصر (عج) اراک به‌عنوان مرکز مادرتخصصی درمانی و اورژانس استان مرکزی از سال ۸۷ آغاز شده است.  
۱۶ واحد بیمارستانی دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان مرکزی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.  
۶۹۸ پزشک عمومی، ۴۸۵ پزشک متخصص و فوق‌تخصص و یک‌هزار و ۷۲۶ کارشناس رشته‌های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار