با معرفی نفرات و تیم‌های برتر؛
مسابقات چند جانبه تک لیفت (بدون لوازم و تجهیزات) استان مرکزی با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۷۷۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 13 September 2019

مسابقات چندجانبه ددلیفت استان مرکزی در اراک پایان یافت

 مسابقات چند جانبه تک لیفت (بدون لوازم و تجهیزات) استان مرکزی یادواره ۳۳۲ شهید ورزشکار اراک و از برنامه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی عصر روز جمعه در سالن ورزشی ثارالله سپاه روح الله استان مرکزی در اراک برگزار شد.
 بر اساس این گزارش، این رقابت‌ها با شرکت ۵۲ ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان پیگیری شد، که در نهایت در رده سنی جوانان امیر رستمی از باشگاه رکورد مرزیجران، حسین قربانی از باشگاه مردان آریایی، محمد آمره‌ای از باشگاه مردان آریایی، محمد خودستان از باشگاه مردان آریایی، پوریا فراهانی از باشگاه کیان و مسعود عسگری از باشگاه کیان به ترتیب در اوزان ۵۶،۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۱۰ کیلوگرم به ترتیب مقام‌های نخست را به خود اختصاص دادند.

در رده بندی تیمی رده سنی جوانان هم باشگاه کیان با ۵۴ امتیاز برسکوی نخست ایستاد، تیم باشگاه مردان آریایی با کسب ۳۶ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم باشگاه رکورد با ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
به گزارش مهر، در رده سنی بزرگسالان هم ابوذر زنگارکی از باشگاه باتیس، سید علی فتحی از باشگاه آسیا، حسین آقانجفی از باشگاه آسیا، سعید رستمی از آسیا، محمد شرفی از باشگاه آسیا، حسین بیات از باشگاه آسیا، محمدرضا انعامی از باشگاه باتیس، وحید رستمی از باشگاه آسیا،   سید سجاد محمد از باشگاه باتیس، علی فاضلی از باشگاه آسیا و عابد کریمی از  باشگاه باتیس به ترتیب در در اوزان ۵۶،   ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۵، ۱۴۰ و به اضافه ۱۴۰ کیلو گرم عناوین نخست را کسب کردند.

در رده بندی تیمی هم، تیم «الف» باشگاه آسیا بر سکوی نخست ایستاد، تیم باشگاه باتیس نایب قهرمان شد و تیم «ب» باشگاه آسیا بر سکوی سوم تکیه زد.
 
عیسی مهاجرانی، علی خانی فراهانی، عادل نواعتقاد، امید امیدی، حسن،   ولی زاده، حسین فرجی، رضا عسکری، محمدرضا عمرانی و جمال مظفری داوری مسابقات را بر عهده داشتند. داود کلجو به عنوان رئیس کمیته پاور لیفتیگ و حسین فرجی به عنوان رئیس کمیته فنی مسابقات بر این رقابت‌ها نظارت داشتند.

همچنین وحید رستمی از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شد. این رقابت زیر نظر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی و کمیته ورزش سپاه روح الله استان مرکزی برگزارشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار