پس از ۶ سال کما؛
یک نشریه فرانسوی مدعی شد که میشائیل شوماخر پس از یک دوره درمانی جدید با استفاده از سلول‌های بنیادی به هوش آمد!
کد خبر: ۷۷۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۱ 12 September 2019

شوماخر به هوش آمد!

مایکل شوماخر در ۳ ژانویه‌ی ۱۹۶۹ در شهر کوچک هورث آلمان متولد شد و هم‌اکنون ۵۰ ساله است. وی اواخر سال ۲۰۱۳ (۸ دی ۱۳۹۲) هنگام اسکی در پیست مریبل در کوه‌های آلپ دچار حادثه شد و به دلیل برخورد سرش با سنگ، پس از پایان عملیات نجات به کما رفت. از سال ۲۰۱۴، شوماخر برای مراقبت بهتر به خانه‌اش در سوئیس منتقل شده است.

shumacher

مایکل شوماخر در دوران حرفه‌ای خود، هفت بار در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ با تیم بنتون و بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ با فراری به مقام قهرمان فرمول یک جهان رسید. در طول سال‌های حضور در فرمول یک، شوماخر در ۳۰۸ گرندپری شرکت کرد و ۹۱ پیروزی به‌دست آورد تا برترین راننده‌ی دنیا از این حیث باشد. او همچنین ۶۸ پول پوزیشن دارد. شوماخر در سال ۲۰۰۶ بازنشسته شد؛ ولی دوباره با تیم مرسدس بنز در سال ۲۰۱۰ به فرمول یک بازگشت که البته با موفقیت چندانی همراه نبود. او در سال ۲۰۱۲ فقط با کسب یک پیروزی در گرندپری فرمول یک، برای همیشه از مسابقات خداحافظی کرد.  



شنیده‌ها حاکی از آن است که یک جراح که کشفیات بسیاری در خصوص سلول‌های بنیادی داشته است اسطوره مسابقات فرمول یک را درمان کرده است و شوماخر افسانه‌ای دوباره هوشیاری خود را بدست آورده است.

نشریه Le Parisien نیز ادعا کرده است که در روش درمانی استفاده شده برای شوماخر سلول‌های بنیادی کاهش دهنده تورم به وی تزریق شده است و پس از انتقال وی به بیمارستان Georges Pompidou واقع در پاریس تدابیر امنیتی شدیدی بر بیمارستان حاکم شده است.

تا کنون هیچ بیانیه‌ای از سوی خانواده و مدیر برنامه‌های وی منتشر نشده است.

این روزنامه فرانسوی به نقل از یک پرستار که نامش نیز فاش نشده است نوشته که او علائم بازگشت به زندگی را از خود نشان داده است، این پرستار در ادامه بیان کرده است که من از او مراقبت می‌کنم و به شما اطمینان میدهم که او به هوش آمده است.

 Ù…ایکل شوماخر از کما خارج شده و هوشیار است Nick Fry   Michael Schumacher

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار