مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی گفت: ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد در این استان امسال با حمایت خیران و پیگیری این ستاد از زندان آزاد شدند
کد خبر: ۷۷۹۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 11 September 2019

۶۰  زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شد

محمدحسن حسین‌بیگی افزود: مجموع بدهی این زندانیان حدود ۸۰ میلیارد ریال بود که ۵۵ میلیارد ریال آن از محل بخشش شکات و یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل آورده زندانیان تامین شده است.  

وی ادامه داد: حدود چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال نیز از محل تسهیلات بانک‌های عامل و بیش از هفت میلیارد ریال  از سوی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی تامین شده است.  

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی بیان کرد:  ۱۹۱ زندانی جرایم غیرعمد با میزان محکومیت  ۲۰۰ میلیارد ریال در انتظار کمک‌های مردمی استان مرکزی هستند.

حسین‌یگی اظهار داشت: درماه محرم و صفر و ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) انتظار می‌رود میزان کمک‌های مردمی افزایش چشمگیری داشته باشد تا بتوان شمار بیشتری از زندانیان غیرعمد را به آغوش خانواده برگرداند.

شماره حساب‌های ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۲۰۰۶ نزد بانک کشاورزی برای کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار