عبدالملک الحوثی:
«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی بر مقاومت تا پیروزی در برابر متجاوزین به یمن تأکید کرد و صحنه یمن را «کربلای معاصر» خواند
کد خبر: ۷۷۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ 10 September 2019

سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز عصر (سه‌شنبه) در سخنانی به مناسبت روز عاشورا، هرگونه ظلم علیه مسلمانان در سرتاسر جهان را محکوم کرد و گفت: ما در کنار آزادگان مظلوم در ایران اسلامی، لبنان، سوریه و بحرین هستیم.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله، او همچنین به تلاش‌ها برای ایجاد تفرقه و چند دستگی در میان کشورهای اسلامی اشاره و این تلاش‌ها را فتنه‌انگیزی خواند و محکوم کرد.

به گزارش تابناک مرکزی نقل از فارس رهبر انصارالله یمن افزود: ما هرگونه ظلمی که مسلمانان در کشمیر و میانمار دچار آن هستند؛ ظلمی که صرفا به علت مسلمان بودنشان متحمل می‌شوند را قویا محکوم می‌کنیم و مواضع ما در قبال مسائل کلی از عقاید اصلی ما نشئت می‌گیرد.

بدرالدین الحوثی، ادامه داد: «ما در برابر دشمنان خشوع و تضرع نمی‌کنیم و از آزادی و کرامت و استقلال خود کوتاه نمی‌آییم و می‌گوییم که هیهات من الذله، ما به خداوند و عده‌اش اطمینان داریم که ثمره فداکاری‌های ما پیروزی است.»

او گفت: جنگی که در آن دهها هزار کشته و زخمی و میلیون‌ها نفر آواره شده‌اند نشان دهنده مظلومیت ماست و می‌توان گفت که کربلای امروز است. موضع ما اصولی است و با دشمنی با اسرائیل و ایستادگی در کنار مسأله فلسطین و مقابله با هیمنه آمریکا و سیاست‌های استعمارگری آن آغاز می‌شود.

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت که یمنی‌ها در کنار تمامی «مظلومان» و «آزدگان» جهان هستند و با جمهوری اسلامی ایران که تحت محاصره و تبلیغات دشمنان قرار گرفته ابراز همبستگی می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار