کد خبر: ۷۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 10 September 2019

نصرالله در پایان سخنان خود به تهدیدها علیه ایران نیز پاسخ داد و گفت: ما هر گونه جنگ علیه ایران را رد می‌کنیم و آن را جنگی علیه کل محور مقاومت می‌دانیم که خیلی از کشورها را نابود خواهد کرد... در روز عاشورا موضع خود را به عنوان بخشی از محور مقاومت بار دیگر صراحتاً اعلام می‌کنیم و می‌گوییم ما بی‌طرف نیستیم. آنانکه فکر می‌کنند این جنگ احتمالی، پایان محور مقاومت است، بدانند که این جنگ احتمالی پایان اسرائیل و هیمنه و سلطه و حضور آمریکا در منطقه خواهد بود. این محور که در رأس آن امام خامنه‌ای ایستاده، اینجا به دنیا اعلام می‌کنیم که آیت‌الله عظمی سید علی خامنه‌ای سید ما و رهبر ما، حسین زمان ماست. 

نصرالله مثل سخنان شب گذشته خود بار دیگر اعلام کرد: به آقا، سید و رهبر خود می‌گوییم، ای حسین زمان ما، همچنانکه یاران امام حسین در شب عاشورا گفتند، ما هم می‌گوییم که والله ای سرور و امام ما، اگر همه ما کشته شویم و بدانیم که کشته می‌شویم و ما را می‌سوزانند سپس زنده می‌شویم و این کار را هزار بار با ما بکنند، ای حسین زمانه، تو را تنها نخواهیم گذاشت.

دبیر کل حزب‌الله گفت، ما در این محور، جز پیروزی، عزت و حفظ مقدسات و حاکمیت خود ندیدیم. این محور تنها امید ملت‌های مستعضف است. اما حساب باز کردن روی آمریکا یا غرب که هر دو مطلقا از اسرائیل حمایت می‌کنند، حسابی شکست خورده است. ما بر اینها و دروغ‌هایشان تکیه نمی‌کنیم. تکیه ما بر مردم و جنبش‌های مقاومت، جهاد خودمان، روحیه حسینی‌ خود و محور مقاومت است... امروز در سالروز عاشوراء بار دیگر تأکید می‌کنیم و تکرار می‌کنیم امروز، فردا و تا همیشه لبیک یا حسین. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار