آیت الله دری نجف آبادی:
امام‌جمعه اراک گفت: اروپایی‌های در برجام حداقل ۱۱ تعهد به ایران دادند، اگر این ۱۱ تعهد را عملی نکنند ملت ایران یکپارچه و متحد تمام سختی‌ها و فشارها را تحمل کرده و تن به ذلت نمی‌دهند و ذره‌ای از حقوق خود به عقب باز نمی‌گردیم.
کد خبر: ۷۷۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 06 September 2019

به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌ نماز جمعه اراک با اشاره به لزوم وحدت ملی اظهار داشت: فردی مثل سیدحسن نصرالله با موشک بر دهان دشمن می‌زند، ما نیز می‌توانیم با مشت‌های گره کرده به یاوه‌گویی‌های دشمنان پاسخ دهیم.

وی افزود: اروپایی‌های در برجام حداقل ۱۱ تعهد به ایران دادند، اگر این ۱۱ تعهد را عملی نکنند ملت ایران یکپارچه و متحد تمام سختی‌ها و فشارها را تحمل کرده و تن به ذلت نمی‌دهند و ذره‌ای از حقوق خود به عقب باز نمی‌گردیم.

امام‌جمعه اراک تصریح کرد: ترامپ دوباره ایران را دعوت به مذاکره کرده، آیا باید با فرد دیوانه‌ای که منطق ندارد مذاکره کرد؟ ملت ایران ملت حسینی با تجربه ۴۰ ساله هستند، ملت ایران در دانشگاه امام(ره)، مقام معظم رهبری و مکتب حسینی و اهل‌بیت(ع) تربیت شده‌اند شعار آن‌ها تن ندادن به ذلت است.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: از دولت‌مردان درخواست داریم با قدرت گام سوم را بردارند، ملت از آن‌ها حمایت می‌کند، البته مردم نیز از دولت‌مردان انتظارهایی مثل نظارت بر کارها، برطرف کردن مشکلات و معضلات را دارند که نیاز است دولت‌مردان در این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به واگذارهای واحدهای صنعتی نیز گفت: به غلط واحدهای صنعتی واگذار شدند که باید هرچه سریع‌تر این موارد برطرف شود، چقدر باید در خجالت کارگران این واحدها صنعتی بمانیم؟ امیدواریم دولت در خصوص این موارد تصمیمات جدی بگیرد، مردم حامی نظام، دولت، دولت‌مردان و مسئولان هستند به شرطی که دولت‌مردان و مسئولان گوش شنوا، همدلی و وحدت داشته باشند.

امام‌جمعه اراک خاطرنشان کرد: دولت، قوه قضائیه، مجلس و مسئولان باید در زمینه کنترل قیمت‌ها، مبارزه با فساد، اصلاح واگذاری‌ها و... اقدام جدی داشته باشند، ۳ سال از واگذاری غلط هپکو می‌گذرد همان ۳ سال قبل غلط بودن این مهم را تذکر دادیم اما توجه نکردند، هنوز هم این فرآیند غلط تصحیح نشده است.

دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: وضعیت آذر‌آب نیز همین‌گونه است، امیدواریم دولت برای این واگذاری‌ها غلط تدبیر حکیمانه‌ای را اتخاذ کند، نباید گذاشت یک موضوع به غده سرطانی تبدیل شود، باید با اقدامات پیشگیرانه به موارد رسیدگی کرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در استان مرکزی نیز گفت: امروز همایش شیرخوارگان حسینی در ۶ هزار و ۲۵۰ مسجد و حسینیه کشور و ۴۵ کشور جهان به عشق حضرت علی‌اصغر(ع) و اهل‌بیت برگزار شد.

امام‌جمعه اراک افزود: راه امام حسین(ع) میان‌بری از میان‌ صدها راهی است که به بهشت می‌رسد، امروز نیز مانند گذشته پیروزی با شهادت است، با نگاه دقیق به تاریخ متوجه می‌شویم که مستکبران جهان عمر طولانی نداشتند.

دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: راه سعادت، عزت و آخرت راه امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) بوده و باید از این فرصت‌ها استفاده کرد، مبادا فریب مال دنیا و مسائل دنیوی را بخوریم، هر عمل در راه خدا و اهل‌بیت(ع) پاداش خداوند را به دنبال دارد، برای خداوند زمان معنایی نداشته و پاداش اعمال نیک انسان را در هر زمانی که باشد می‌دهد.

وی بیان کرد: با وحدت و حضور پررنگ ایام سوگواری امام حسین(ع) به‌ویژه عاشورا و تاسوعای حسینی را برگزار کنیم، زیرا اتحاد ملی در زمینه‌های مختلف مشت محکمی بر دهان دشمنان به‌ویژه ترامپ، آل سعود و غیره است، بر همین اساس مردم استان با وحدت که یک نوع قدرت‌نمایی است در نمازهای جماعت به‌ویژه نماز ظهر عاشورا و تاسوعا و هیئت‌های عزاداری و غیره حضور پیدا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار