قائم مقام بانک توسعه تعاون استان مرکزی:
مصلح آبادی گفت: صد در صد تسهیلات ازواج که در اختیار بانک توسعه تعاون بوده در اختیار زوج‌های جوان قرار گرفته است
کد خبر: ۷۷۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 01 September 2019

 

 

 «عباس مصلح آبادی» امروز (شنبه 9 شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد، ضمن گرامیداشت این هفته به ارایه گزارشی از فعالیت های بانک توسعه تعاون در استان مرکزی پرداخت.

 

قائم مقام بانک توسعه تعاون استان مرکزی با اشاره به اینکه این بانک 11 شبعه و 3 باجه در استان مرکزی دارد، افزود: بانک توسعه تعاون بر اساس قانون باید ۷۰ درصد منابع خود را به بخش تعاون و ۳۰ درصد را به سایر حوزه ها از جمله ازدواج، مشاغل خانگی و پرداخت تسهیلات به نهادهای حمایتی  اختصاص می دهد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ۶۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال از هفته تعاون سال گذشته تا کنون در اختیار این بانک بوده است، ادامه داد: صد در صد این منابع در اختیار زوج‌های جوان قرار گرفته است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به تسهیلات مشاغل خانگی نیز اشاره کرد و ادامه داد:  ۴۲۴ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۳ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال در حوزه مشاغل خانگی پرداخت شده که ایجاد ۷۲۵ شغل راه به همراه داشته است.

 

قائم مقام بانک توسعه تعاون استان مرکزی به ایجاد 60 شغل از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایر اشاره کرد و گفت: ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و مناطق عشایری توسط بانک توسعه تعاون استان مرکزی به متقاضیان پرداخت شده است.

 

مصلح آبای همچنین به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال منابع مالی برای مددجویان کمیته امداد، سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مددجویان بهزیستی و ۱۰ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این تشهیلان به بانک توسعه تعاون این استان اختصاص یافت که ۱۰۰ درصد این اعتبارات سال گذشته پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار