اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی هفتم شهریور ماه در شهر محلات آغاز شد
کد خبر: ۷۷۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 29 August 2019

به گزارش تابناک مرکزی - اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی با محوریت شهیدشیخ فضل اله محلاتی در مسجدالقائم شهر محلات آغاز شد.
سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر، ولی فقیه در ستاد کل نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی با محوریت شهید محلاتی یکی از اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس و گرامیداشت ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

در راستای کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۲ اجلاسیه باید دراین استان برگزار شود که تا کنون ۵ اجلاسیه برگزارشده و بقیه اجلاسیه‌ها تا ۹ مهرماه برگزارمی شود.

اجلاسیه اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ۱۱ مهرماه امسال در استان برگزار خواهد شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله مقدسی امام جمعه فقید شهرستان محلات گفت: در اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی استان مرکزی با محوریت شهید محلاتی و در شهرستان محلات از روحانیونی که نقش بزرگی در شکل گیری انقلاب و دفاع از انقلاب اسلامی داشته اند تجلیل می‌شود.

سردار کریمی افزود: بیش از ۱۲ اجلاسیه برای کنگره ملی نقش ملی حضرت امام و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس پیش‌بینی شده که هرکدام از این اجلاسیه‌ها در یکی از شهرستان‌ها برگزار می‌گردد تا همه عزیزان در برگزاری این کنگره نقش داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار