فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۱۰ هزار و ۷۴۶ سند و تصویر در خصوص نقش زنان این استان در دفاع مقدس توسط کمیته زنان کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید جمع آوری شده است
کد خبر: ۷۷۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 26 August 2019

۱۰ هزار و ۷۴۶ سند از زنان استان مرکزی در دفاع مقدس جمع آوری شد

سردار «محسن کریمی» شامگاه دوشنبه در همایش طلایه داران محرم روح الله افزود: ۳۰ عنوان کتاب درخصوص نقش بانوان در دفاع مقدس نیز جمع آوری شده است.
وی اظهار داشت: ۱۲۰ عنوان کتاب در کارگروه تدوین و انتشار تدوین شده که به زودی از همه آن‌ها رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: ستاد کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید از ۱۲ کارگروه تشکیل شده است.

سردار کریمی، همکاری ۱۸ محقق و پژوهشگر دفاع مقدس، تصویب بیش از ۴۰ طرح عملیاتی، تهیه بیش از ۵۳۰ مصاحبه تخصصی و تهیه ۳۰۷ جلد کتاب تخصصی از عملیات‌های دفاع مقدس را از جمله کار‌های شاخص این کارگروه عنوان کرد.

وی  افزود: ۲۲ جلد کتاب از اطلاعات ۶ هزا رو ۲۰۰ شهید در کارگروه فرهنگ نامه شهدا استان مرکزی جمع آوری شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  اظهار داشت: کنگره شهدا به نوبت در هر استان برگزار می‌شود که امسال نوبت استان مرکزی است تا این رویداد فرهنگی را اجرا کند.

سردار کریمی گفت: هفت کمیته برای برگزاری این کنگره در استان مرکزی پیش بینی شده است.

وی  افزود: این کنگره با ۶ کارگروه و هفت اجلاسیه کار خود را آغاز کرد اما، پس از مدتی با ۱۲ کارگروه و ۱۳ اجلاسیه کار خود را توسعه داد و در برگزاری آن تلاش می‌شود تا از تمام ظرفیت‌های مردمی و اجتماعی به خوبی استفاده شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی  بیان کرد: تا کنون چهار اجلاسیه کنگره برگزار شده و بقیه نیز تا مهرماه امسال برگزار و کنگره اصلی نیز دهم مهرماه سال جاری در محل مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

سردار کریمی اضافه کرد: کمیته‌های اجلاسیه، نظارت و بازرسی، طرح و برنامه، پشتیبانی، امنیت و حفاظت، عمران، اقشار و مردمی، علمی و پژوهشی، ورزشی، نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، اجلاس بانوان، اجلاس فرهنگیان، اجلاس ایثارگران، فرهنگی هنری و فضاسازی، روابط عمومی و رسانه برای برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره تشکیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار