با حضور وزیر نیرو؛
همایش سراسری و نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق با حضور وزیر برگزار شد
کد خبر: ۷۷۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 25 August 2019

به گزارش تابناک مرکزی-  منتخبان نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در ۱۳ محور ارتباط با رسانه ها، ارتباطات درون سازمانی، مستندسازی، پژوهش، مدیریت و برنامه ریزی، فرهنگ سازی، ارتباط با پاون، آموزش همکاران، حضور در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، جشنواره و نمایشگاه، نوآوری و خلاقیت و رادیو و تلویزیون مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

برای این دوره از جشنواره مهدخت بروجردی، حسینعلی افخمی، داود زارعیان و محمدمهدی فتوره چی به عنوان هیات داوران مسولیت ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق را بر عهده دارند.

براساس این گزارش روابط عمومی برق باختربه عنوان یکی از روابط عمومی‌های برتر صنعت آب وبرق  شناخته شد و “رضا سپهروند”مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر با در یافت لوح و تندیس از وزیر نیرو مورد تقدیر قرار گرفت.

براساس ارزیابی صورت گرفته در حاشیه این همایش نیز کارگاه ارتباط با رسانه ها؛ آسیب‌ها و راهکار‌ها توسط مهدخت بروجردی، کارگاه ویژگی‌ها و ملاحظات تکنیک‌های اقناعی در آموزش‌های مبتنی بر تصویر توسط محمدمهدی فتوره چی و کارگاه برنامه‌ریزی استراتژیک روابط عمومی توسط داود زارعیان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار