ابتکار در دیدار آیت الله دری:
معاون زنان وامور خانواده رئیس جمهور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده یکی از مهمترین گام‌های دولت دوازدهم است
کد خبر: ۷۷۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 24 August 2019

  معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده که صبح امروز به منظور سفر یک روزه به استان مرکزی وارد اراک شد با آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کرد.
ابتکار در این دیدار گفت: یکی از مهمترین گام‌های دولت دوازدهم سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده و تحقق عدالت جنسیتی در حوزه‌های آموزش، مشارکت اجتماعی و بهبود وضعیت معیشتی است.

سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده یکی از مهمترین گام‌های دولت دوازدهم است

او افزود: اشتغال زنان روستایی، اشتغال زنان بی سرپرست و برنامه‌های آموزشی در زمینه تحکیم بنیان خانواده و انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی از برنامه‌های مهم این معاونت در حوزه زنان و خانواده است.

ابتکار صبح امروز وارد اراک شد و بعد از اینکه در بدو ورود در پاویون ویژه میهمانان مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت به گلزار شهدای اراک رفت به مقام شهیدان ادای احترام کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بمناسبت هفته دولت به استان مرکزی سفر کرده، شرکت در شورای توسعه برنامه ریزی استان مرکزی و بهره برداری از مرکز نگهداری زنان آسیب دیده از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای او در استان مرکزی است.

نشست بانوان منتخب استان، آغاز به کار موزه عمارت وکیل و بازدید از بند نسوان ندامتگاه اراک از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده سفر ابتکار به استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار