استاندار مرکزی
سید علی آقازاده درجمع نمازگزاران جمعه اراک گفت:حدود دوهزارمیلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های هفته دولت در استان مرکزی هزینه شد
کد خبر: ۷۷۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ 23 August 2019

 به گزارش تابناک مرکزی - استاندار مرکزی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک به مناسبت هفته دولت گفت: 

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی با افتتاح طرح های هفته دولت در استان

دوهزار میلیارد تومان برای بهره برداری از طرح‌های هفته دولت هزینه شده است که با بهره برداری از این طرح‌ها هفت هزار فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود. آقازاده افزود: استان مرکزی از نظر پایین بودن نرخ بیکاری جزو استان‌های برتر است و این نشان از فعالیت صنایع و رونق تولید است. او گفت: در سال گذشته یک میلیارد دلار صادرات غیر نفتی از استان مرکزی داشته ایم.

استاندار گفت: مردم ایران در یکسال گذشته فشار‌های اقتصادی بسیاری را تحمل کردند، اما از نیمه دوم سال جاری این فشار‌ها کاهش پیدا می‌کند و تجربه ملت و دولت در برخورد با این تحریم‌ها منطقی‌تر و کارشناسی‌تر می‌شود.

آقازاده افزود: مردم ایران با عقلانیت و هوش و زکاوت خود توانستند شرایط تحریم و محدودیت‌های بوجود آمده را به فرصت تبدیل کنند و به خود کفایی در بخش‌های مختلف برسند.

استاندار مرکزی گفت: مردم ایران صرف نظر از تبلیغات سوء دشمنان و بی تفاوت به آن‌ها همچنان بر سر موضوع حمایت از امامت و ولایت ایستادند و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است. وی خاطر نشان کرد: دولتمردان و مسئولین باید قدر مردم ایران را بدانند، زیرا در چهار دهه گذشته این مردم بودند که با حضور در صحنه در مقابل توطئه‌های همیشگی دشمن ایستادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار