نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: شاکله مدیریتی کشور نیازمند افرادی متعهد، خوش فکر، شایسته و با کفایت است
کد خبر: ۷۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 23 August 2019

شاکله مدیریتی کشور نیازمند افراد با کفایت و شایسته است

 آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز اراک افزود: حوزه تصمیم سازی و اجرایی کشور باید  به افراد لایق  واگذار شود که دغدغه‌ای جز خدمت به مردم  نداشته باشند و با خلاقیت و ایثار در راستای کاهش مشکلات  گام بردارند.

وی اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های حکومت علوی استفاده از مدیران شایسته، صادق و خداترس است و همه باید بکوشند تا تحقق اهداف توسعه محور جامعه شتاب بگیرد.

امام جمعه اراک گفت:  نظام اسلامی به مفاهیم عدالت محوری و تقوا پیشه گی پیوسنگی عمیق دارد و این مهم باید در تمامی امور جاری باشد.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت:  صداقت و پاک دستی مهمترین خصیصه برای انتخاب مدیران در نظام اسلامی است و حلقه مدیریتی باید با استفاده از دانش و مشارکت حداکثری مردم  در جهت بالندگی جامعه قدم بردارد.

وی گفت: فعالیت اقتصادی سالم، مدیریت بازار ارز، حمایت از تولید کننده و افراد نیازمند، ایجاد بستر رشد و رونق اقتصادی، افزایش صادرات غیرنفتی و تبدیل نفت خام به فرآورده در اولویت کار مدیران است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی باید بیش از گذشته فعال باشد و در تخصیص منابع دقت کند و برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی اهتمام جدی تری صورت گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی  اظهار داشت: ملت عزیز ایران اسلامی صبور و  بزرگوار هستند و شایستگی  بهترین خدمت گذاری را دارند.

وی با تبریک سالروز پزشک گفت: سلامت از موضوعات اساسی جامعه است و باید در این حوزه به گونه‌ای برنامه ریزی شود که  نیاز‌های سلامتی به طور کامل با استفاده از ظرفیت داخلی تامین شود و علاوه بر آن ایران از قطب‌های صادارت تجهیزات و نیروی انسانی عرصه سلامت باشد.

امام جمعه اراک عنوان کرد: لازم است موانع تولید داخلی رفع شود و با راه اندازی خط تولید و بازاریابی قوی آینده  روشنی برای کشور ترسیم شود.

آیت الله دری نجف آبادی با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: دولتمردان باید نهایت تلاش و اهتمام خود را در خدمت رسانی به مردم داشته باشند و مشکلات اقتصادی جوانان در اشتغال و مسکن را کاهش دهند.

وی  گفت: لازم است منابع ارزی به کار‌های ضروری اختصاص داده شود تا وابستگی کشور به حداقل خود برسد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری برکناری رئیس سازمان خصوصی سازی افزود:  مشکلات هپکو بار‌ها به سازمان خصوصی سازی هشدار داده شد، اما بی نتیجه بود و مید است با حذف مدیر فعلی از چالش‌های این صنعت گره گشایی شود.

روز جهانی مساجد و مباهله از مناسبت‌هایی بود که امام جمعه اراک به آن اشاره کرد.

نماز پرصلابت جمعه در ۳۳ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار