کارآفرینی؛
تابناک مرکزی - سپاه روح الله استان مرکزی امسال ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی رداخت کرده است
کد خبر: ۷۷۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 18 August 2019

تسهیلات اقتصاد مقاومتی سپاه روح الله

به گزارش تابناک مرکزی - مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا در قالب طرح اقتصاد مقاومتی امسال در این استان پرداخت شده است که با پرداخت این تسهیلات ۲۰۰ فرصت شغلی جدید در این استان ایجاد شده است.

 محترمی افزود:  فعالیت‌های اقتصادی مقاومتی سپاه روح الله استان مرکزی از پنج سال قبل آغاز شده است و در این مدت ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشغالزایی در چهار هزار و ۶۵۰ عرصه پرداخت و بیش از ۹ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد.

وی ادامه داد: تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در ۱۴ بخش پرورش دام سنگین، کاشت زعفران، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی، پرورش قارچ، کشت گیاهان دارویی، پرورش شترمرغ، پرورش بلدرچین، داربستی کردن باغات انگور، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهی، محصولات گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی به متقاضیان پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در پنج سال اخیر بیش از ۳۰ هزار کارگاه و دوره آموزشی و توانمندسازی در راستای تسهیل در امور متقاضیان و حل مشکلات این قشر با دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی انجام شده است.

محترمی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف انتقال آب روستایی، آبرسانی کشاورزی، ساخت پل، لایروبی قنوات، ساخت استخرآب در مناطق محروم روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال تاکنون انجام شده که نیمی از آن از منابع داخلی سپاه و بقیه از سوی خیران و دستگاه‌های اجرایی تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار