از بخش‌های مختلف بیمارستان امام صادق (ع) شهر دلیجان
تابناک مرکزی - دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی باتفاق استاندار مرکزی با حضور در شهرستان دلیجان از بخش‌های مختلف بیمارستان امام صادق (ع) این شهرستان بازدید کرد
کد خبر: ۷۷۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ 15 August 2019

از بخش هاي مختلف بيمارستان امام صادق(ع) شهر دليجان

به گزارش تابناک مرکزی - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: مشکلات  شهرستان دلیجان در حوزه بهداشت و درمان ارزیابی و جمع بندی می‌شود و در اسرع وقت به همه مسائل رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات این شهرستان در دو بخش است، افزود: شهرستان دلیجان در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات دارای مشکلاتی است که پس از سفر و جمع بندی، آنچه ضرورت داشته باشد انجام می‌شود.

نمکی تصریح کرد: ضریب اشغال تخت نسبت به نیروی انسانی موجود باید به جمع بندی فنی و کامل برسد و با توجه به اولویت عدالت در سلامت و اینکه نیروی انسانی براساس نیاز مناطق توزیع شود اگر به کمبود نیروی انسانی متخصص و کارشناس و تجهیزات رسیدیم، تامین آن‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: سی تی اسکن فعلی بیمارستان قدیمی است و با توجه به اینکه شهرستان در کریدور عبوری است باید این سی تی اسکن تقویت و در اسرع وقت تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار