امامان جمعه استان مرکزی:
تابناک مرکز ی- امامان جمعه استان مرکزی وحدت، ایستادگی و مقاومت را رمز سربلندی کشور در مقابل دشمنان عنوان کردند
کد خبر: ۷۷۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 09 August 2019

پایداری و مقاومت رمز سربلندی کشور است

امام جمعه ساوه: ایستادگی در مقابل دشمنان سفارش امام باقر (ع) است

امام جمعه ساوه گفت: ایستادگی و اتحاد در برابر دشمنان از جمله سفارش‌های امام محمد باقر (ع)  است.

حجت الاسلام حسینی افزود: امام باقر (ع)  پند‌هایی جامعی دارند که مصداق عینی و عملی تقوی است.

وی ادامه داد: طبق فرمایش امام باقر (ع) بر انجام واجبات باید پایداری و استقامت ورزید.

خطیب جمعه ساوه ادامه داد: درس امام باقر (ع) و همه ائمه به ما این است که در برابر دشمنان مقاومت کنیم.
وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات جدی عصر امام باقر (ع) کارشناسان قلابی و ناشایسته بود که فتوای بدون معیار می‌دادند یا به لحاظ علمی صلاحیت نداشتند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اغتنام از فرصت‌های معنوی پیش رو گفت: دعا اتصال انسان با مبدأ هستی و قدرت لایزال الهی است.
روز عرفه را قدر بدانید، دعای عرفه را قدر بدانید.
امام جمعه ساوه گفت: عید قربان تجلی اوج بندگی و روز جشن بندگی است.
وی در ادامه گفت: با اشاره به استقبال جشن دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر گفت: به اعتراف دوست و دشمن مسلمان و یهودی و مسیحی، علی (ع) مظهر تمام نمای عدالت است.
امام جمعه ساوه با اشاره به پیشرفت و توسعه کشور علی رغم همه تحریم‌های دشمن گفت:: نمونه این مهم،  صادرات بنزین با اکتان ۹۱ توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بدون اتکا به بیگانگان است.
وی بیان کرد: اقتدار کشور مدیون رهبری فرزانه انقلاب، گفتمان مقاومت و جهاد و شهادت ایثارگران و مجاهدان است.

امام جمعه زرندیه نیز در خطبه‌های نماز جمعه شهر مامونیه گفت: تحریم وزیر امور خارجه کشورمان توسط خزانه داری آمریکا نشان از ناتوانی نظام سلطه به رهبری آمریکا در برابر قدرت روز افزون انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اضافه کرد: امروز دشمنان برای حفظ جایگاه پوشالی خودشان به کشور‌های دیگری متوصل می‌شوند تا با پای درمیانی آن کشور‌ها ما کوتاه بیاییم و همه این اقتدار به برکت مقاومت و ایستادگی ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه خمین گفت: تحریم وزیر امور خارجه ایران توسط استکبار جهانی نشان دهنده ضعف دشمنان نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته خمین افزود: تحریم وزیر امورخارجه فقط تحریم یک فرد نیست بلکه تحریم دیپلماسی آن کشور است.
وی ادامه داد: مقاومت ملت ایران دشمنان نظام را وادار به تسلیم کرده است و استکبار جهانی امروز در مقابل این ملت پرافتخار زانو زده است.
خطیب جمعه خمین با اشاره به صادرات بنزین از پالایشگاه بندرعباس اظهار داشت:  در گذشته کشور مصرف کننده بنزین بود، اما امروز با تلاش نیرو‌های سپاه، کشور یکی از صادرکنندگان این ماده نفتی در جهان است.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به عید قربان و قرائت دعای عرفه گفت: برگزاری باشکوه دعای عرفه در سراسر کشور یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.
امام جمعه خمین تاکید کرد: تبیین اهداف بزرگ قیام عاشورا برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از وظایف مهم مبلغان دینی است.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) ادامه داد: خانواده‌ها نسبت به تربیت دینی فرزندان و آشنایی نسل جوان با آموزه‌های دینی توجه بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار