جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح عملیاتی پلیس در ۸۲ محله در سطح استان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۲۳۳ نفر به دلیل جرائمی، چون سرقت، مواد مخدر و... دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند
کد خبر: ۷۶۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 06 August 2019
طرح عملیاتی پلیس در ۸۲ محله استان مرکزی اجرا شد

 

 یوسف سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس استان در افزایش امنیت اجتماعی و در تحلیل کارشناسی گزارش‌های شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، روز گذشته طرح عملیاتی پلیس در پاک‌سازی نقاط آلوده با محوریت برخورد با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که در ۸۲ نقطه در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد، نزدیک به ۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان مواد مخدر کشف و ۱۲۹ نفر در جرایم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت‌های اجرایی پلیس در این طرح برخورد با سارقان بود که در بازه زمانی اجرای این طرح ۴۰ نفر سارق دستگیر و ۶۱ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سپهوند ادامه داد: همچنین در این عملیات ۵۴ نفر دیگر به دلیل ارتکاب جرایم دیگر دستگیر، ۹۸ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۹۰۶ خودروی متخلف اعماق قانون شدند.

وی با اشاره به مشارکت و همراهی خوب شهروندان در اجرای مطلوب طرح‌های انتظامی، خواستار تداوم مشارکت‌جویی آنان در ارتقاء امنیت اجتماعی محیط زندگی خود شد و تلفن ۱۱۰ را پل ارتباطی آسان برای دریافت گزارشات مردمی یادآور عنوان کرد و گفت: با بستر‌های ایجاد شده همچنین شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۹۷ نسبت به اعلام نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به عملکرد پلیس اقدام کرده و مطلب ارائه شده خود را از همین سامانه پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار