ورزش زورخانه ای
رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای استان مرکزی گفت: مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نونهالان کشور جام ۶۲۰۰ شهید مرکزی با برتری اصفهان، نایب قهرمانی مرکزی و سومی خراسان جنوبی پایان یافت
کد خبر: ۷۶۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 06 August 2019
به گزارش تابناک مرکزی -  تیمور همتی اظهار داشت: این رقابت‌ها با شرکت ۳۵۰ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در رشته‌های تیمی، مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل بازی و کشتی پهلوانی در اراک پیگیری شد.

وی گفت: این رقابت‌ها به صورت مرحله‌ای برگزار شد که در نهایت در رشته تیمی البرز با کسب ۳۶۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تهران با ۳۶۵ امتیاز نایب قهرمان شد و مرکزی با ۳۳۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی ادامه داد: در رشته چرخ تیز هم، محمدحسین چیره از کرمانشاه، سجاد مسعودی از مرکزی، یاسین نظری از کرمانشاه، سید امیر علی سیدی از تهران و محمود تفکری از یزد در اوزان مختلف مقام‌های نخست را به خود اختصاص داند.

وی اظهار داشت: در رشته چرخ چمنی هم، علی تیموری از سمنان، محمدصادق هادی پور از اصفهان، یاسین نظری از کرمانشاه، امیر علی سیدی از تهران و صادق سبحانی از اصفهان در اوزان مختلف عناوین نخست را کسب کردند.

همتی ادامه داد: در رشته سنگ هم، ابوالفضل شاهسونی از فارس، مصطفی ملایی از خراسان جنوبی، علی اصغر جنتی نژاد از اصفهان، صادق مقتدایی از اصفهان و علیرضا بهمنی از کرمانشاه در اوزان پنجگانه مقام نخست را به دست آورند.

رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی بیان داشت: در رشته کباده هم، سید معراج موسوی از تهران، محراب کتابی از اصفهان، حسین علیانی از فارس، ابوالفضل عسگری فرد از قزوین و امیرحسین اسلام پرست از فارس در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستاند.

همتی ادامه داد: در رشته میل بازی، محمد جواد دهستانی از یزد، مهدی نیکخواه از اصفهان، محمد امین گشول از اصفهان، سجاد زارع شاهی از یزد و امیرعباس طهماسبی از فارس عناوین نخست را در اوزان مختلف به دست آوردند.

وی بیان کرد: در کشتی پهلوانی هم امیرحسین معتمد منش از خراسان جنوبی، محراب کتابی از اصفهان، مهدی فراهانی از مرکزی، سپهر کرمی از کردستان، علی حسین پور از اصفهان و امیرحسین اسلام پرست از فارس در اوزان ششگانه عناوین نخست را کسب کردند.

به گفته رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلونی استان مرکزی، از سوی کمیته فنی مسابقات علی جلیلجو از تهران، مصطفی واحدی از البرز و نیکان شمسی از مرکزی به عنوان مربیان برتر نونهالان کشور انتخاب شدند و کاپ اخلاق این مسابقات هم نصیب تیم استان خوزستان شد.

در رده‌بندی نهایی هم اصفهان بر سکوی نخست ایستاد، مرکزی نایب قهرمان شد و خراسان جنوبی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

رییس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی گفت: ۱۷ مدال، طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران نونهال استان مرکزی در این آوردگاه کسب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار