رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:
قاسم عبدالهی در جریان سفر ریاست محترم قوه قضائیه و هیأت عالی رتبه قضایی به این استان ۹۰۰ نامه تحویل نمایندگان اداره کل دبیرخانه قوه قضائیه شده است
کد خبر: ۷۶۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 04 August 2019
به گزارش تابناک مرکزی - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: این نامه‌ها پس از گردشکار مربوطه به حوزه قضایی استان واصل و توسط کارشناسان و همکاران به صورت  ویژه و خارج از نوبت در حال رسیدگی می‌باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: از مجموع نامه‌های واصله حدود ۲۰۰ درخواست مربوط به اعمال ماده ۴۷۷ و حدود ۶۰ درخواست عفو و بخشش و بقیه تقاضای رسیدگی و بررسی مجدد پرونده‌های خود را دارند.

 

وی بیان داشت: پاسخگویی و پیگیری تک تک نامه‌ها و درخواست‌ها را وظیفه خود دانسته و تیمی از همکاران در واحد‌های مختلف ستاد و حوزه‌های قضایی در سطح استان مأمور رسیدگی و تهیه گزارش شده اند.

 این مقام قضایی افزود: در مجموع نامه‌های واصله درخواست و شکوایه‌هایی هم وجود دارد که اقدامی از سوی این مرجع ندارد و یا اقدام لازم و قانونی صورت گرفته که همگی پاسخ لازم داده خواهد شد.

 رئیس کل دادگستری استان مرکزی دیگر نامه‌های غیر قضایی واصله را هم مربوط به درخواست کارکنان دستگاه قضایی و یا امور مربوط به استخدامی، اداری و مالی اعلام که تماماً به مبادی ذیربط ارجاع شده است.

 

وی پیش بینی کرد بین ۳۰ تا ۴۵ روز برای سیر اخذ جوابیه و پاسخگویی وقت نیاز باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار