فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: لازمه تبیین تخصصی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس فعالیت دانشگاه‌ها در این عرصه و تبدیل این موضوع به یک مطالبه عمومی بعد از کنگره شهدا است
کد خبر: ۷۶۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ 29 July 2019

تبیین نقش امام (ره) در دفاع مقدس  به یک مطالبه عمومی تبدیل شود

سردار محسن کریمی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد کنگره نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: لازمه تبیین تخصصی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس فعالیت دانشگاه‌ها در این عرصه و تبدیل این موضوع به یک مطالبه عمومی بعد از کنگره شهدا است.

وی تصریح کرد: استان مرکزی برگزار کننده کنگره نقش امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس است که این کنگره فرصت مناسبی برای تبیین نقش امام راحل است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان داشت: برگزاری این کنگره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌طلبد تمام دستگاه‌ها با جدیت همکاری لازم را در برگزاری هرچه بهتر این کنگره داشته باشند.

کریمی گفت: یکی از برنامه‌های این کنگره برگزاری اجلاسیه بانوان است که می‌طلبد دستگاه‌های ‌ذی‌ربط همچون شهرداری همکاری مطلوبی در برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه داشته باشد.

وی افزود: همزمانی برگزاری اجلاسیه‌های این کنگره با ایام عاشورا و تاسوعای حسینی را   باید به فال نیک کرد و برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه انجام داد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بر لزوم برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس در دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: ورود دانشگاه‌ها به این موضوع بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود به طوری که شاهد ورود دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها به این مقوله مهم باشیم.

کریمی بیان کرد: دانشگاه علم و صنعت قرار است نقش صنعت در دفاع مقدس را تبیین کرده و برنامه‌هایی را در این زمینه برگزار کنند که امید است حرکتی ارزشمند و اثربخش در زمینه نقش صنعت در دفاع مقدس و مهندسی رزم در دانشگاه‌ها انجام شود.

وی همچنین بر لزوم ایجاد جذابیت در کلاس‌های دفاع مقدس برای دانشجویان تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های ایجاد جذابیت راه‌اندازی هیئت علمی در حوزه دروس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و به کارگیری اساتید با تجربه در دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین خواستار نظارت جدی‌تر و دقیق‌تر بر محتوای کتاب‌های چاپ شده در خصوص کنگره شهدا شد.

کریمی از تهیه فرهنگ‌نامه جامع شهدای استان مرکزی خبر داد و گفت: تهیه فرهنگ‌نامه شهدا مصداق کار جهادی و یک کار ارزشمند است که قطعا رضایت و لبخند حضرت آقا در دیدار با ایشان را برای این کار خواهیم داشت.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار