حجت الاسلام مبارک آبادی:
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی در همایش ناظرین آشتیان گفت: کار ما سلیقه ای و شخصی نیست ملاک سند و مدرک است و تمام صحبت ها باید بر اساس مستندات باشد.
کد خبر: ۷۶۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 24 July 2019

به گزارش تابناک مرکزی همایش ناظرین آشتیان روز دوشنبه مورخه 31 تیر ماه در سالن اجتماعات اقبال این شهرستان برگزار شد ، آقای عربی سرپرست این دفتر ضمن خیر مقدم به بحث های کاری پرداخته و بر رصد فعالیت کاندیداهای احتمالی و ارسال به موقع اخبار تاکید نمود.

در ادامه رئیس دفتر نظارت استان مرکزی گفت: باید گلوگاهها را بشناسیم، تهدیدها را شناسایی کرده آگاه به زمانه بوده و از فرصتها استفاده و نگاه به سوی ولایت باشد. و در مسیر ولایت محکم و با استقامت قدم برداریم.

وی درادامه ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان در 26 تیر ماه افزود: در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تائید صد در صدی شورای نگهبان بوده و پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی برعهده این نهاد است.

حجت الاسلام مبارک آبادی به نظارت استصوابی پرداخته و یادآور شد: که این نظارت در تمام مراحل انتخابات از صفر تا صد جاری و ساری است و شورای نگهبان حضور دارد.

ایشان همچنین به جدی گرفتن دوره های آموزشی، پالایش شبکه نظارتی و ارتقاء و سطح بندی ناظرین، تسلط بر شرح وظایف و قانون،تعامل وهمدلی و وفاق بین هیات نظارت و اجرا، عدم جانبداری و اصل بی طرفی تاکید نمودند و اظهار داشت: کار ما بر سه اصل قانون، اخلاق و شرع است و کار حزبی و گروهی نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار