معاون تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش استان مرکزی
معاون تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش استان مرکزی از پایان رقابت علمی شرکت کنندگان در رقابت‌های علمی _تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور به میزبانی استان مرکزی خبر داد
کد خبر: ۷۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 17 July 2019

 

 به گزارش تابناک مرکزی به نقل از  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، 《مهدی دمنه》با اعلام این خبر افزود: با اتمام رقابت شرکت کنندگان در بخش علمی، رقابت ورزشکاران در بخش آمادگی جسمانی در رشته ایستگاهی و مهارتی در رشته تنیس روی میز آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: سئوالات آزمون علمی برای شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها کتاب‌های راهنمای معلم تربیت‌بدنی در همه دوره‌ها و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی طراحی شده بود.

دمنه تصریح کرد: معلمین تربیت بدنی حاضر در سی امین دوره رقابت‌های علمی_تخصصی در استان مرکزی در فرصت زمانی ۶۰ دقیقه‌ای به ۶۰ سئوال این ازمون پاسخ دادند.

قائم مقام ستاد اجرایی سی امین دوره رقابت‌های علمی_تخصصی معلمان مرد تربیت بدنی کشور در استان مرکزی اظهار داشت: رقابت‌های معلمان تربیت‌بدنی در عملی به صورت فردی و تیمی برگزار می‌شود و ۷۰ امتیاز دارد.  

وی یادآور شد: معلمان تربیت‌بدنی باید این ۷۰ امتیاز را در حوزه‌های آمادگی جسمانی و مهارتی از قبیل: ایستگاهی و دو ۱۲۰۰ متر، والیبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون و طناب‌زنی کسب کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: ۲۵۶  معلم تربیت بدنی از سراسر کشور در تیم‌های هشت نفره شامل هفت نفر ورزشکار و یک نفر سرپرست مربی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

استان مرکزی، ۲۵ ام لغایت ۲۹ ام تیرماه میزبان سی امین دوره رقابت‌های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور خواهد بود.   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار