از سوی مدیرکل بنیاد مرکزی
از سوی مدیرکل بنیاد مرکزی، عزیزالله شیخی به عنوان معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی منصوب شد  
کد خبر: ۷۶۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 17 July 2019
 

"عزیزالله شیخی" به عنوان معاون تعاون بنیاد مرکزی منصوب شد

 مرتضی انصاری فر  مدیرکل بنیاد مرکزی در جلسه شورای معاونین روز سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ گفت: همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا خدمتی در شان جامعه ایثارگران ارایه دهیم و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های مختلف داخل و خارج سازمانی بهره ببریم.
وی همچنین با بیان تسلط بر بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها و  اجرای طرح سپاس، سرکشی به شهرستان‌ها و هماهنگی بین واحد‌های مجموعه تعاون گفت: ما به قشری خدمت می‌کنیم که برای کشور آرامش به ارمغان آوردند به همین دلیل شایسته نیست که آن‌ها با برخی از مشکلات دست و پنجه نرم کنند.
انصاری فر با اشاره بیشترین ارائه خدمات به جامعه ایثارگری در معاونت تعاون، افزود: باید همه‌ی کارکنان بنیاد تلاش کنند تا با سعه صدر و بالا بردن آستانه تحمل و ارایه‌ی خدمات باکیفیت به جامعه ایثارگران بتوانیم رضایت واقعی آن‌ها را کسب نماییم.
این مسوول گفت: انتخاب شایسته عزیزالله شیخی به عنوان معاون تعاون بنیاد مرکزی را تبریک می‌گویم، وی تجربیات فراوانی در طول خدمت خود در بنیاد داشته اند که امیدواریم در اینده هم در ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران همانند گذشته، موفق  باشند.
وی  حکم معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی را به عزیزالله شیخی تقدیم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای وی مسئلت کرد.
گفتنی است این جلسه با حضور معاونین و حراست و بازرسی در دفتر مدیرکل انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار