رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان مرکزی؛
رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان مرکزی گفت: راه مقابله با دشمن اقتدار در حوزه‌های اقتصادی است
کد خبر: ۷۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 10 July 2019
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه در جمع خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم استان مرکزی گفت: رهبری سال هاست که فریاد میزنند که دشمن میخواهد از طریق اقتصاد به ما ضربه بزند و راهش اقتدار در حوزه‌های اقتصادی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه استان مرکزی باید در حوزه‌ی صنعتی باقی بماند تا اقتدار کشور حفظ شود افزود: اصناف یک فعال اقتصادی و سیاسی هستند که همیشه در عرصه‌هایی که لازم به حضورشان بوده نقش ارزشمندی را ایفا کردند.

به درخواست مردم مبارزه با فساد اقتصادی جداگانه مورد بررسی قرار دادیم
وی با اشاره به اینکه برخی از آسیب‌های اجتماعی مردم را رنج میدهد و زیبنده‌ی کشور نیست اضافه کرد: اینکه بحث مبارزه با فساد اقتصادی را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دادیم به علت درخواست‌های مردم و خانواده‌ی شهدا بود.

یقین داریم خون شهیدان، مارا در راه مبارزه با مفسدین اقتصادی یاری خواهد کرد
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد: با کمک مردم و نگاه ارزشمند خانواده شهدا و ایثارگران در این میدان گام برداشتیم و یقین داریم خون شهیدان، مارا در راه مبارزه با مفسدین اقتصادی یاری خواهد کرد.

وی بیان کرد: شهدای ما جلوه‌ی انسان‌های بامعرفتی هستند که راه عزت، اقتدار و راه معرفت افزایی ایستادگی در راه خداست و با حضور خانواده شهیدان، نیروی جوان و ذخایر مادی و معنوی در کشور قطعا شکوفایی رخ خواهد داد.

در میدان‌هایی موفق شدیم که به خداوند اتکا کردیم
رئیس قوه قضائیه کل کشور اظهار کرد: در میدان‌هایی موفق شدیم که به خداوند اتکا کردیم و اگر از راهی انحراف پیدا کردیم از خداوند دور شده بودیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ بسیاری از انحرافات به دلیل نشناختن امام و حجت حق زمانه‌ی خود است تصریح کرد: شناخت حق یک مرحله، گرایش حق مرحله دوم و ایستادگی در راه حق مرحله‌ی سوم، این‌ها مراحل حرکت در راه درست است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دهه کرامت را فرصتی دانست که مس توان معرفت افزایی کنیم و نسبت به حضرت علی بن موسی الرضا شناخت بیشتری پیدا کنیم چرا کههیچ امری بعد از توحید به میزان امام شناسی مورد توجه قرار نگرفته است.

 

راه مقابله با دشمن اقتدار در حوزه های اقتصادی است

استاندار مرکزی نیز در این مراسم  گفت: حضور رئیس دستگاه قضایی در این استان با هدف بررسی و تصمیم گیری درباره مشکلات، می‌تواند منشا خیر و برکت برای اقشار مختلف مردم این خطه باشد.

آقازاده افزود: استان مرکزی از کانون‌های مهم تولید صنعتی و کشاورزی است که بررسی مسایل آن به لحاظ اثربخشی ملی اهمیت بالایی دارد و انتظار است که در نخستین سفر رئیس قوه قضائیه به استان در راستای هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و قضایی، بخش‌های مختلف از تصمیم‌های موثر بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید این استان در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود که این اقدام گام مهمی در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، جانباران، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها خواهد بود.

استاندار مرکزی عنوان کرد: استان مرکزی زادگاه امام راحل (ره) است و امیدمی رود که در این کنگره شهدا و نقش امام خمینی (ره) توأم با تأثیر مثبت در مردم، مسئولان و خدمتگذاران باشد تا هرچه بیشتر نقش خون و راه شهدا مورد توجه قرار گیرد و مردم ما بیش از پیش قدردان بازماندگان شهدا باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار