در ادامه سفر آیت الله رئیسی به اراک
تابناک مرکزی - نشست رئیس قوه قضائیه با فعالان حوزه صنعت و تولید و نمایندگان جامعه کارگری استان مرکزی به منظور بررسی مشکلات قضایی و کارگری واحد‌های صنعتی این استان آغاز شد.
کد خبر: ۷۶۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳ 10 July 2019

نشست رئیس قوه قضائیه با فعالان صنعتی و کارگری استان مرکزی آغاز شد

به گزارش تابناک مرکزی - حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به استان مرکزی پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در نشستی با صنعتگران و فعالان عرصه تولید و صنعت و نمایندگان جامعه کارگری استان حضور یافت.
این نشست در راستای بیان مشکلات قضائی و دغدغه‌های جامعه کارگری صنایع استان به منظور هم اندیشی برای رفع این دغدغه‌ها برگزار شده است.

از جمله دیگر برنامه‌های این سفر استانی، دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم، علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان است. حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان مرکزی نیز در دستور کار این سفر است و در پایان سفر، جلسه شورای قضائی استان به ریاست آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.

گفتنی است روز گذشته یازده نفر از معاونان و رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه در یازده شهرستان استان مرکزی حضور یافتند و با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها، مسائل قضائی منطقه مربوطه را به منظور طرح در جلسه شورای قضائی مورد بررسی قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار