اراک
رئیس قوه قضاییه صبح امروز پس از ورود به استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد
کد خبر: ۷۶۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 10 July 2019
 
 
رئیس قوه قضاییه به مقام شهدا ادای احترام کرد
به گزارش تابناک مرکزی - حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود صبح امروز چهارشنبه ۱۹ تیر 98 در راستای بررسی مسائل و مشکلات قضائی و حقوقی استان مرکزی و دیدار باخانواده های شهدا و ایثارگران و قضات و کارکنان دستگاه قضائی به این استان و شهر اراک وارد شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.
حجت‌الاسلام رئیسی پس از مراسم استقبال برای ادای احترام به شهیدان، به گلزار شهدای اراک رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
وی در این مراسم افزود: ظرفیت نماینده ولی فقیه و حلقه مدیریت اجرایی در استان شهید پرور استان مرکزی و زادگاه امام راحل بالا است و قوه قضاییه می کوشد با تقویت همگرایی بین بخشی از این ظرفیت ها در راستای حل مشکلات بهره بیشتری ببرد.
رئیس قوه قضائیه گفت:الحمدلله به برکت حضور مردم و نخبگان و شهدا گام های بلندی در این استان  برداشته شده اما همچنان با مشکلاتی هم مواجه است که با حضور مسئولان محلی مسائل را مرور می کنیم که وظیفه ما هم در پیگیری مسائل انجام شود.
گفتنی است روز گذشته یازده نفر از معاونان و رؤسای سازمان‌های زیرمجموعه قوه قضائیه در یازده شهرستان استان مرکزی حضور یافتند و با شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان‌ها، مسائل قضائی منطقه مربوطه را به منظور طرح در جلسه شورای قضائی مورد بررسی قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار