پلیس فتا
مرد شیاد که در فضای مجازی خود را زنی ثروتمند معرفی کرده و به بهانه ازدواج بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از خواستگارش اخاذی کرده بود پشت میله‌های زندان افتاد. سرهنگ احسان آنقی، رئیس پلیس فتای استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: پرونده این مرد شیاد چندی پیش با شکایت مردی […]
کد خبر: ۷۶۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 07 July 2019
خواستگار اراکی ۴۰۰ میلیون تومان داد تا نظر عروس خانم را جلب کند ولی او مرد از آب درآمد !
 مرد شیاد که در فضای مجازی خود را زنی ثروتمند معرفی کرده و به بهانه ازدواج بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از خواستگارش اخاذی کرده بود پشت میله‌های زندان افتاد.

سرهنگ احسان آنقی، رئیس پلیس فتای استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: «پرونده این مرد شیاد چندی پیش با شکایت مردی در اراک مورد بررسی قرار گرفت. وی مدعی بود مدتی قبل با زن ثروتمندی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و با او قرار ازدواج گذاشته بود. در مدت آشنایی نیز این زن با جلب اعتماد، بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از وی گرفته، اما هر بار به بهانه‌ای از ملاقات حضوری طفره رفته و او نیز به موضوع مشکوک شده و به پلیس شکایت کرده بود. به این ترتیب کارآگاهان پلیس فتا وارد عمل شده و با پیگیری حساب کاربری اعلام شده دریافتند متهم مرد جوانی است که با هویت زنانه اقدام به کلاهبرداری کرده است. به این ترتیب متهم دستگیر و با اعتراف به جرم، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار