رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت:
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد برای سرعت بخشی به فعالیت دهیاری ها، ردیف بودجه خاص تعریف کند
کد خبر: ۷۶۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 07 July 2019

مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد برای دهیاری ها ردیف بودجه تعریف کند

 

حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» عصر شنبه در همایش دهیاران استان مرکزی در استانداری مرکزی افزود: دولت با ارایه لایحه به مجلس برای این مهم بکوشد تا کار در مجموعه دهیاری‌ها به سامان برسد.

وی اظهار داشت: باید از محل سه هزار میلیارد تومان اعتبار دهیاری‌ها به این مجموعه کمک ویژه صورت گیرد تا این بخش مدیریتی بتواند خدمات مطلوب تری به روستائیان ارایه کند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی همچنین آمادگی دارد با لایحه دولت برای امنیت شغلی دهیاران مصوبه داشته باشد.

حجت الاسلام سلیمی افزود: محال است دولت لایحه‌ای برای کمک به روستا‌ها به مجلس ارایه کند و نمایندگان آن را به تصویب نرسانند.

وی اظهار داشت: خدمات آب و برق در روستا‌ها ۵۰ درصد ارزان‌تر از سایر مناطق محاسبه می‌شود و مجلس ۵۰۰ میلیارد دلار برای آبرسانی شبکه روستایی اعتبار تعیین کرده است که همگی در راستا توجه به روستا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در ادامه گفت: در سیل اخیر به زیرساخت‌های روستایی آسیب جدی وارد شد و لازم است برای جبران این خسارت‌ها توجه بیشتری شود.

۷۲۹ روستای استان مرکزی ۶۵۹ دهیار مرد و ۱۳۳ دهیار زن دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار