اراک
مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی گفت: استان مرکزی ۱۷ تیرماه میزبان پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) با عبور کاروان زیر سایه خورشید می‌شود.
کد خبر: ۷۶۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 06 July 2019
 
 

حجت‌الاسلام سعید پیرایش مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی زیر سایه خورشید امسال همانند سنوات گذشته در دهه کرامت برگزار می‌شود.
پیرایش اظهار کرد: یک کاروان از خدام و مبلغین آستان قدس رضوی به همراه تبرکات هرساله به سایر استان‌ها و کشور‌های اسلامی اعزام می‌شوند.

وی تاریخ ورود این کاروان به استان مرکزی را ۱۷ تیرماه عنوان کرد و افزود: این کاروان سفر خود به استان را از شهرستان ساوه آغاز می‌کند و در ادامه ۱۸ تیر در خمین،۱۹ تیر در اراک،۲۰ تیر در شازند،۲۱ تیر در آشتیان،۲۲ تیر در تفرش و ۲۳ تیر در خنداب حضور پیدا خواهند کرد.

مسئول برگزاری طرح زیر سایه خورشید در استان مرکزی بیان کرد: برنامه شب میلاد باسعادت حضرت رضا (ع) در امام زادگان عبدالله و آمنه خاتون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود که این برنامه استقبال مردمی از خادمان آستان قدس رضوی است.

وی اضافه کرد: بالغ‌بر ۱۰۰ عنوان برنامه تحت عنوان زیر سایه خورشید در استان مرکزی انجام می‌شود که دفتر آستان قدس رضوی به همراه هیئت صاحب العصر (عج) میزبان خادمان رضوی هستند.

پیرایش خاطرنشان کرد: دیدار با ائمه جمعه، خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با بیماران، زندانیان، صنعت گران و تولیدکنندگان، استقبال مردمی در شهرستان‌ها، حضور در روستا‌های محروم، حضور در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ازجمله برنامه‌های این کاروان در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار