با اعتبار بیش از هفت هزار میلیون ریال انجام شد؛
مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: پله‌گذاری در محله باغ‌خلج اراک با هدف توسعه زیرساخت‌های شهری با صرف اعتبار بیش از ۷ هزار میلیون ریال به منظور ارتقا زیست‌پذیری محلات، در این مناطق با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۷۵۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 30 June 2019

پله گذاری

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، احمد مرزبان بیان کرد: اجرای پله‌گذاری و جدول گذاری محله باغ خلج اراک با اعتبار بالغ بر ۷ هزار و ۲۴۲ میلیون ریال، به منظور بهسازی و نوسازی مناطق حاشیه نشین و ارتقا زیست گاه مردم در ۴۶ کوچه به همراه انشعابات مربوطه آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه مدت اجرای قرارداد این پروژه ۱۲ ماه بوده است، افزود: به منظور افزایش سطح کیفی سنگ فرش، از سنگ پلاک مرمریت گوهر و برای ساخت پاگرد از سنگ لاشه تراورتن استفاده شده است.

به گفته مرزبان برخورداری ساکنان محدوده‌های هدف از محیط زندگی متناسب با استاندارد‌های شهری، ایجاد فرصت‌های برابر شغلی و درآمدی، استاندارد‌های مسکن، ارائه خدمات شهری و زیرساخت‌های شهری در سطح میانگین شهر از جمله چشم‌انداز‌های این اقدام در اداره کل  راه و شهرسازی استان مرکزی است.

مدیرکل راه  وشهرسازی استان مرکزی با بیان اینکه در راستای ارتقای محلات حاشیه‌نشین ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده، گفت: بهسازی و نوسازی معابر، احداث شبکه فاضلاب، احداث پارک محله‌ای، احداث مرکز سلامت، احداث خانه محله، تکمیل احداث مرکز توسعه چندعملکردی محله فوتبال، تکمیل پله‌گذاری و جدول گذاری وآاسفالت معابر کوی باغ خلج و فوتبال و... از جمله اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل در محلات هدف وجود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار