آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد؛
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پلیس بارسنگینی را در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی بر عهده دارد
کد خبر: ۷۵۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ 27 June 2019
پلیس بارسنگینی را در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی بر عهده دارد

 آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با فرمانده انتظامی این استان با اشاره به اینکه پلیس بارسنگینی را در مواجهه با ناهنجاری‌های اجتماعی بر عهده دارد افزود: این مسئولیت سنگین به صورت مستقیم بر دوش نیروی انتظامی قرار دارد.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه نیروی انتظامی مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص مردم می‌باشد افزود: پلیس متدین ماحصل انقلاب اسلامی و امروز بهترین زمان برای نمره دادن به عملکرد این نیروی مقدس و متدین می‌باشد.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تمام زمینه‌ها حتی به لحاظ بین المللی بهترین پلیس جهان به شمار می‌رود که مسئولیت خطیر برقراری نظم و امنیت را برعهده دارد.

حمایت از اجرای طرح ناظر و تاکید بر تقویت نیروی انتظامی
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ضمن حمایت از اجرای طرح ناظر و تاکید بر تقویت نیروی انتظامی گفت: در اجرای طرح ناظر بایستی دقت شود که با برنامه ریزی‌های صحیح و اصولی احساسات مردم جریحه دار نشود.

وی با اشاره با اینکه نیروی انتظامی شهدای زیادی را در عرصه برقراری امنیت تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تصریح کرد: موضوع امر به معروف و نهی از منکر بایستی با قوت در جامعه اجرا شود و اجرای طرح ناظر اقدامی اثر بخش در اجرای این فریضه مهم در جامعه است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: همه دستگاه‌های امنیتی و مردم بایستی پلیس را در اجرای این طرح مهم همراهی کنند و دستگاه قضا نیز موظف به انجام مراقبت‌های لازم در این زمینه می‌باشد.

تاکید بر برخورد قاطع با جریانات سازمان یافته در امر ضربه زدن به نظام اسلامی
وی با تاکید بر برخورد قاطع با جریانات سازمان یافته در امر ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: با این شبکه‌ها و سرشبکه‌ها برابر قانون به شدت برخورد می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر پیشگیری در حوزه امنیت اجتماعی اظهار کرد: با توجه به فصل حضور مردم در تفرجگاه‌ها پلیس موظف به تامین امنیت اخلاقی در این اماکن عمومی است.

وی از ورود افراد غیر بومی به استان مرکزی به دلیل موقعیت این استان خبر داد و بیان داشت: نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشد تا افراد غیر بومی با اقدامات هنجار شکنانه فضای شهر و استان مرکزی را ناامن نکنند.

دستگاه‌های اجرایی  مراقب تولید کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف باشند
آیت الله دری نجف آباد با اشاره به نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و تربیت نسل‌های آینده اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی بایستی مراقب تولید کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف باشند و برابر قانون با این افراد برخورد شود.

وی پلیس جمهوری اسلامی ایران را پلیسی متدین، متعهد و دلسوز عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی نیرویی ارزشمند است که اقدامات آن در راستای عزت، اقتدار و شکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که خود را وقف پاسداری از عفاف و حجاب می‌کند.

سامانه ناظر در جهت تأمین امنیت اخلاقی راه‌اندازی شده است و هر موضوع منکراتی که در داخل ماشین گزارش شود، صاحب خودرو فراخوانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار