خنداب
در طرح بسیج ملی کنترل فشار خون خنداب رتبه اول را دراستان مرکزی بدست آورد.
کد خبر: ۷۵۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹ 26 June 2019

خنداب رتبه اول بسیج ملی کنترل فشار خون در استان مرکزی

تابناک مرکزی - گوهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: در طرح  بسیج ملی کنترل فشار خون شهرستان خنداب حائز رتبه اول در استان شده است.
گوهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب گفت: در طرح ملی کنترل فشار خون جامعه هدف که زنان باردار، بیماران کلیوی و افراد بالای ۳۰ سال بودند شهرستان خنداب حائز رتبه اول در استان مرکزی شد.

گوهری افزود: در سمینار دانشگاه علوم پزشکی اراک که با حضور روسای شبکه‌ها و معاونین و جانشین دانشگاه برگزار شد رتبه اول شهرستان‌های استان مرکزی در بسیج ملی کنترل فشارخون به خنداب تعلق گرفت

گوهری افزود: جامعه هدف مشخص شده در سطح شهرستان خنداب ۳۰ هزار و ۱۳۰ نفر بوده که با توجه ظرفیت مهمانپذی که در این شهرستان بوده شبکه بهداشت و درمان خنداب توانسته ۳۱ هزار و ۶۸۵ نفر را غربالگری کرده که این مقدار ۱۰۴ درصد است.  

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خنداب ادامه داد: طرح بسیج ملی کنترل فشار خون از ۲۷ اردیبهشت آغاز شد و مقرر بود که تا ۱۵ تیرماه این طرح ادامه داشته باشه و ادامه دارد و ما به حول و قوه الهی و با زحمات همه همکاران و بزرگوارانی که در شبکه بهداشت و درمان خنداب مشغول به کار هستند توانستیم ۱۰۴ درصد آمار را تکمیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار