استاندار مرکزی:
آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه، گفت: نقش قوه قضائیه در برقراری نظم و امنیت در جامعه کلیدی است و این دستگاه ارزشمند پناهگاه و ملجای مردم در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۷۵۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 22 June 2019

نقش قوه قضائيه در برقراري نظم و امنيت كليدي است

آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: هفته اول تیرماه که به عنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص‌ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن از نیرو‌های خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است و فرصتی ارزشمند برای تبیین شخصیت والا و ممتاز این بزرگمرد تاریخ انقلاب اسلامی و تکریم از تلاشگران عرصه دفاع از حقوق مظلومان و خادمان توسعه فرهنگ عدالت گستری در قوه قضاییه است.
وی بیان کرده است:شهید بهشتی بزرگ معمار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قوه قضائیه اسلامی و الگوی موفق خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی است که نیاز است آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی، بیش از پیش با خدمات عظیم این متفکر فرزانه و مجاهد نستوه آشنا شوند.

استاندار مرکی تصریح کرده است: بی شک قوه قضائیه یکی از ارکان مهم  اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت در جامعه و به عنوان ملجا‌ء و پناهگاه مردم در نظام اسلامی است و بخش مهمی از امنیت پایدار جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

آقازاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل و تبریک هفته قوه قضائیه به همه خدمتگزاران و مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه در استان مرکزی از زحمات، تلاشها، تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری استان تشکر و قدردانی نموده است.

استاندار مرکزی بیان کرده است:  امید  است با استعانت از خداوند متعال علاوه بر احقاق حقوق مردم، با حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه گذاری در جهت توسعه اشتغال و ارتقاء رفاه عمومی بیش از پیش موفق و موید باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار