مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری مرکزی:
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: پیگیری برای رفع مشکل کمبود کاغذ و لاستیک در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۷۵۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ 15 June 2019

پیگیری برای رفع مشکل کمبود کاغذ و لاستیک در مرکزی مدنظر است

 

به گزارش خبرنگارتابناک مرکزی -  محمود نعمتی عصر شنبه در حاشیه نشست تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، ضمن بیان اینکه برای تأمین کالا‌های اساسی در استان مانند شکر، روغن، برنج و … با مشکلی مواجه نیستیم، اظهار داشت: در ابتدای این جلسه مصوبات جلسه تنظیم بازار کشور از جمله بحث قیمت لبنیات قرائت شد.

وی با اشاره به اینکه دولت قیمت شیر خام با ۳.۲ درصد چربی را دو هزار و ۳۹۰ تومان اعلام کرده است، ادامه داد: قیمت سه کالای اصلی مانند شیر پاکتی، ماست و پنیر مشخص شده و باید این قیمت‌ها در سطح بازار کنترل شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی افزود: در خصوص تأمین روغن نباتی برای استان‌ها همان طور که در مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور هم اشاره شد، برای روغن‌های دارای بسته بندی فلزی ۲۰ درصد افزایش قیمت و بسته بندی‌های پت ۱۰ درصد قیمت لحاظ شده است.

نعمتی در خصوص روغن نباتی جامد اظهار کرد: با توجه به کمبود واردات پالم تأمین روغن نباتی جامد با کمبود مواجه شده است و باید این مشکل پیگیری شود.

وی با اشاره به مشکلات کمبود کاغذ در استان بیان کرد: مقرر شده است که جلسه‌ای در راستای بررسی تأمین و توزیع کاغذ با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری مرکزی گفت: در بعضی از انبار‌های تأمین لاستیک‌های سنگین مشکلی وجود ندارد و در سایر انبار‌ها دارای مشکل باید کمبود لاستیک با رفع مشکلات موجود پیگیری شود، برای تأمین لاستیک سبک نیز مقرر شده، کمیته‌ای کارشناسی به تحلیل و بررسی مشکل بپردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار