پلیس - اراک
پلیس استان مرکزی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل مرد ۵۰ ساله را دستگیر کرد.
کد خبر: ۷۵۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 15 June 2019

سرعت عمل پلیس اراک قاتل را غافلگیر کرد

به گزارش تابناک مرکزی،  کارآگاهان پلیس استان مرکزی در تحقیقات و عملیات تخصصی قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت:مرد جوانی که شب گذشته به علت برخی اختلافات، شهروندی را در یکی از محله‌های شهرستان اراک با شلیک مستقیم اسلحه شکاری به قتل رسانیده بود در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس دستگیر شد

سرهنگ خلجی افزود: این فرد بعد از ارتکاب قتل و مجروح کردن برادر فرد مقتول، در یکی از روستا‌های اطراف شهرستان اراک مخفی شده بود، که کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مراحل اقدامات تخصصی محل اختفای قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این فرد، سلاح مورد استفاده در این قتل نیز کشف شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

حدود ساعت ۱۹ دیشب با اعلام گزارشی از یک تیراندازی، در یکی از محله‌های شهر اراک تیم‌های انتظامی و کارآگاهان پلیس در محل حاضر شدند در تحقیقات انجام شده مشخص شد که یکی از اهالی محل با اسلحه شکاری مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فرد ضارب نیز از محل متواری شده است وفرد مصدوم به علت شدت جراحت وارده بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار