نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران، لیبی و عراق نیست و در برابر توطئه استکبار جهانی یکپارچه و یکصدا می‌ایستد
کد خبر: ۷۵۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ 14 June 2019
 
ایران، لیبی و عراق نیست/دشمن به دنبال اختلاف افکنی در کشور است
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نماز عبادی سیاسی جمعه اراک تاکید کرد: خداوند به بندگی بشر نیازی ندارد، اما بشر نیازمند بندگی و عبودیت خداوند است.  

وی با اشاره به جایگاه علم در دین مبین اسلام افزود: علم باید در خدمت خداوند و اسلام و توام با اخلاق، امانتداری، صداقت و عدالت خواهی باشد علمی که به تولید بمب اتم، کشتار مردم، فقر و فحشا و افزایش تولید مواد مخدر بیانجامد قطعا علم نیست، از زمان حضور امریکا در افغانستان در کنار همه مشکلات و تخریب‌ها تولید مواد مخدر چندبرابر شده است که این علم مورد تایید اسلام نیست بلکه علم خیانت و جنایت است.  

امام جمعه اراک تصریح کرد: ورود به خانه مردم تنها مصداق دزدی از مردم نیست، بلکه خوردن حق مردم و ایتام نیز دزدی و خیانت است، باید در میدان عمل براساس اصول اسلام و شرعیات حرکت کرد. اسلام پرچم دار عقلانیت است و مسلما عقل سلیم بدی ها، بی عفتی و خیانت را انتخاب نمیکند بلکه بهترین‌ها را برمی گزیند.  

وی با تاکید بر اینکه استفاده از مواد مخدر خیانت به کشور و نظام و خون شهداست و نباید فریب دشمنان را خورد بلکه باید طبق اصول اسلام بهترین‌ها انتخاب کرد، چراکه اسلام دین عزتمندی گفت: امید است که استان مرکزی در کسب این معارف پیشگام باشد خداوند در بررسی پرونده به قلب سلیم افراد توجه دارد و باید قلب را از معصیت حفظ کرد.  

دری نجف آبادی با اشاره به زحمات بسیار انجام شده در جهت شکل گیری جریان دانش هسته‌ای اظهار کرد: برای سایت هسته‌ای خنداب،  اصفهان، نطنز، تولید آب سنگین، ساخت سانتریفیوژ، غنی سازی اورانیوم، کیک زرد و ... زحمات بسیاری کشیده شد و ایران از حیث دانش هسته‌ای در جایگاه قابل قبولی گرفت.  

وی گفت: پس از جلسات فراوان توافق برجام انجام شد و طرفین بر موضوعاتی توافق کردند، ایران تمام تعهدات خود را انجام داد و حتی آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای بیش از ١٣ مرتبه عملکرد ایران را تایید کرد، اما طرف غربی نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد، که حتی تحریم‌های جدید نیز وضع کرد. ترامپ به این تعهدات وفاداری نداشت و ما در مقابل این حجم بی صداقتی و بی وفایی چه باید بکنیم؟  

امام جمعه اراک با بیان اینکه قرار بود امریکا جلوی فروش نفت و انتقال پول را نگیرد در حالی که بالعکس عمل کرد، افزود: استکبار به دنبال فشار به مردم، اختلاف افکنی و قرار دادن مردم در مقابل نظام است که کورخوانده، ما با چنین دولت و افراد خبیثی روبرو هستیم، دولتی که در مقابل کشتار مردم یمن سکوت کرده است.

وی با اشاره به اینکه امریکا به پایگاه منافقان تبدیل شده و آنان را در پناه خود قرار داده و از تمام جنایتکاران علیه ایران حمایت می‌کند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به امریکا نداریم، در زمان دولت قبل ٢ میلیارد دلار اوراق خریداری شد که در مصادره امریکاست و از کودتای ٢٨ مرداد تا به امروز همواره بی صداقتی از شیطان بزرگ دیده ایم.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: امریکا فکر می‌کند اینجا عراق یا لیبی است، اینجا ایران، کشور امام زمان (عج) و خمینی کبیر است و براندازی در آن شکل نمی‌گیرد، درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما در برابر توطئه استکبار جهانی یکپارچه و یکصدا می‌ایستیم، تمام دشمنان ایران زیر ذره بین قرار دارند و نمی‌توانند سرنوشت ایران را تعیین کنند، می‌ایستیم، می‌جنگیم و با اتکا به خداوند کشور را می‌سازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار