با برگزاری سومین دوره انتخابات انجمن علمی معلمان تربیت بدنی؛
سومین دوره انتخابات انجمن علمی معلمان تربیت بدنی استان؛ به منظور انتخاب اعضای شورای اجرایی این انجمن برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 13 June 2019
 
 
به گزارش تابناک مرکزی؛ «مهدی دمنه» معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص برگزاری سومین دوره انتخابات انجمن علمی معلمان تربیت بدنی گفت: انجمن علمی معلمان تربیت بدنی به منظور توسعه و نهادینه سازی مشارکت فرهنگیان با رشته تخصصی «تربیت بدنی و علوم ورزشی» در تولید و انتشار علم و فناوری، ایجاد زمینه همکاری و همیاری بیشتر آن‌ها در ارتقاء کیفیت برنامه‌های آموزش و پرورش، بهبود شیوه‌های یادهی – یادگیری و ارتقاء صلاحیت‌های علمی و حرفه‌ای معلمان این رشته تشکیل شده است.

وی افزود: در همین راستا در حاشیه برگزاری همایش معلمان تربیت بدنی استان؛ سومین دوره انتخابات این انجمن برگزار شد که  آقایان محمد علی انصاری و مبین حسنی و خانم‌ها آزیتا سلیمی، مهسا قدیری و سیده مریم میر هادی به عنوان اعضای اصلی شورا معرفی شدند.

دمنه اظهار داشت: خانم لیلا داودی نصر و آقای علیرضا رفیعی به عنوان عضو علی البدل اعلام شدند و همچنین آقایان احمد غلامی و محمد وحیدی به عنوان بازرس  از سوی اعضای انجمن انتخاب شدند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای جدید، حمایت حداکثری سایر همکاران تربیت بدنی را در راستای نیل به اهداف این انجمن، خواستار شد.

دمنه تأکید کرد: سعی خواهیم نمود بخشی از دوره‌های آموزشی از جمله کلاس‌های داوری و مربیگری را به انجمن علمی معلمان تفویض و کمک و مساعدت لازم را برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های انجمن در سال آتی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار