رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آشتیان گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۵۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 11 June 2019

آشتیان؛ میزبان رقابت 100 متسابق در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان مرکزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک مرکزی - مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی، از پنجشنبه ۲۳ خرداد‌ماه آغاز می‌شود که امسال به دلیل سهولت در امر برگزاری آزمون‌ها به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید‌مرتضی ابراهیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آشتیان در این باره گفت: امسال برای اولین‌بار در راستای سهولت برگزاری مسابقات و انجام هرچه سریع‌تر آن، مسابقات مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون این دوره از مسابقات شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان به میزبانی آشتیان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بخش شفاهی این دوره از مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، تواشیح و دعاخوانی است.

ابراهیمی از حضور ۱۰۰ شرکت‌کننده مرحله شهرستانی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف به میزبانی آشتیان خبرداد و افزود: این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۳ خردادماه در امامزاده فاطمه صغری (س) و با داوری داوران استانی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار