فرمانده انتظامی استان مرکزی:
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل کالا‌های قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۷۵۷ میلیون ریال در عملیات پلیس در شهرستان شازند خبر داد.
کد خبر: ۷۵۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 11 June 2019
 
 
 
سردار" کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری کالای قاچاق به‌وسیله ۲ دستگاه کامیون از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

عزیزی اظهار کرد: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، هر ۲ خودرو در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی متوقف شدند و با هماهنگی انجام‌شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۵۵۰ کیلوگرم گردو، ۲۷ هزار و ۱۲ عدد خمیردندان، ۱۲ هزار و ۸۰ عدد ژیلت،۷ هزار و ۲۰۰ عدد سوئیچ مغزی، ۶۷ هزار و ۲۰۰ عدد شمع و ۲۱۶ عدد سیلندر موتورسیکلت قاچاق به ارزش تقریبی ۴ میلیارد و ۷۵۷ هزار ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: به علت عدم ارائه هرگونه مدارک گمرکی از سوی رانندگان خودروها، هر ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار