استاندار مرکزی خبر داد؛
تابناک مرکزی - استاندار مرکزی گفت: ۸۰ درصد میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز استان مرکزی مرتبط با جشنواره بیستم تحقق یافته است و بقیه نیز در حال انجام است.
کد خبر: ۷۵۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 11 June 2019

۸۰ درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز استان مرکزی تحقق یافته است

 سید علی آقازاده پیش از ظهر روز دوشنبه در آستانه برگزاری بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در نشست با خبرنگاران در اراک اظهار داشت: ۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعهدات خیرین مدرسه ساز جشنواره بیستم به میزان ۸۰ درصد تحقق پیدا کرده است و بقیه نیز در حال تحقق است.
وی افزود: برگزاری جشنواره با حضور خیرین ثابت کرده است که خیرین مردان میدان عمل هستند نه شعار و همیشه مجموعه دولت پشت سر آن‌ها حرکت کرده اند و آنان جلودار هستند.

آقازاده با اشاره به پیشرفت روند پروژه‌های مدرسه‌های خیرساز استان مرکزی توسط خیرین مدرسه ساز طی سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: در سال ۹۰ شش پروژه خیرین و مشارکت آنان با دولت را شاهد بودیم. در سال ۹۶ به ۲۲ پروژه و در سال ۹۷ این رقم به ۲۹ پروژه ارتقا پیدا کرده است. یعنی بیش از ۵ برابر و یا به تعبیری ۵۰۰ درصد افزایش را نسبت به سال ۹۰ نشان می‌دهد.

استاندار مرکزی بیان داشت: به رغم تمام مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور فعالیت خیرین هر سال بهتر و مثبت‌تر از سال قبل است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین در همه حوزه‌ها از جمله آموزشی، بهداشتی درمانی، کمک به افراد نیازمند جامعه و بی بضاعت و نهاد‌های حمایتی همیشه در صحنه حضور دارند و پیشرو هستند.

آقازاده تصریح کرد: امیدواریم رکورد ۱۰ سال اخیر را در باب پروژه‌های مدرسه‌های خیرساز و مشارکت دولت بتوانیم پشت سر بگذاریم و در جشنواره بیست و یکم که بیست و سوم ماه جاری برگزار می‌شود شاهد تعهدات بالای ۳۰ پروژه توسط خیرین باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار