مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت:
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: پیش‌بینی ما بر این است که بتوانیم میزان ۳۵۰ هزار تن گندم و حدود ۳ هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان استان مرکزی خریداری و در سیلو‌ها ذخیره کنیم.
کد خبر: ۷۵۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 10 June 2019
پول گندم کشاورزان استان مرکزی ظرف یک هفته پس از خرید پرداخت می‌شود

جواد حسنی ظهر دیروز در کارگروه خرید غلات و دانه‌های روغنی استان مرکزی با اشاره به نرخ مصوب خرید گندم اظهار داشت: نرخ مصوب خرید گندم در استان مرکزی به ازای هر کیلو گندم یک هزار و ۷۰۰ تومان تعیین و روند خریداری گندم از کشاورزان استان مرکزی از تاریخ دهم خردادماه آغاز شده است.
وی افزود: طرح خرید گندم تولیدی استان مرکزی از شهرستان ساوه آغاز و میزان گندم خریداری شده از کشاورزان تا این تاریخ به بیش از ۲ هزار کیلوگرم رسیده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی تصریح کرد: کشاورزان استان مرکزی در زمینه تولید دانه‌های روغنی مانند آفتابگردان، سویا و کلزا نیز فعالیت دارند که به این سبب برای خرید دانه‌های روغنی هم نرخی به مبلغ ۳ هزار و ۴۴۰ تومان تصویب شده است.

حسنی ادامه داد: براساس آمار ارائه شده تاکنون میزان ۲۳۰ تن محصولات روغنی از قبیل: کلزا، سویا و آفتابگردان خریداری و در انبار‌ها ذخیره شده است، همچنین پیش‌بینی ما بر این است که بتوانیم میزان ۳۵۰ هزار تن گندم و حدود ۳ هزار تن دانه‌های روغنی از کشاورزان استان مرکزی خریداری و در سیلو‌ها ذخیره کنیم.

وی عنوان کرد: براساس ابلاغیه صادرشده تمامی انبارداران و سیلودار‌ها موظفند که از ساعات آغازی روز، خرید گندم از کشاورزان را آغاز و تا آخرین ساعات روز به فعالیت در عرصه خرید گندم ادامه دهند.

مدیرکل غله و خدات بازرگانی استان مرکزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت مسئله پرداخت وجه خرید گندم به کشاورزان، اداره‌کل غله استان مرکزی در تمامی سیلو‌ها و انبار‌ها مامور‌های ذی‌حساب خود را مستقر کرده است تا به محاسبه دقیق قیمت گندم خریداری‌شده و حق‌الزحمه حمل بار بپردازند و در نهایت مبلغ تعیین‌شده در این راستا ظرف مدت یک هفته به حساب کشاورزان استان مرکزی واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار