سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در شهرستان اراک را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ 30 May 2019

محدودیت‌های ترافيکي روز جهاني قدس در اراک اعلام شد

سید علی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه پرشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس و خدمت‌رسانی و تسهیل دسترسی و حضور شهروندان روزه‌دار و انقلابی، محدودیت‌هایی ترافیکی در تمام شهر‌های استان در مسیر‌های راهپیمایی اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: محدودیت‌های اعمال شده در سطح شهر اراک از ساعت ۷ بامداد روز جمعه ۱۰ خرداد ماه اجرا و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در ساعات محدودیت ترافیکی، رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری ممنوع در مسیر‌های اعلامی ممنوع است.
  حسینی به مالکانی خودرو‌هایی که محل سکونت آن‌ها در مجاورت مسیر‌های راهپیمایی است، توصیه کرد برای تأمین امنیت مسیر راهپیمایی از پارک خودرو‌ها در مسیر راهپیمایی از ساعت ۲ بامداد روز جمعه جلوگیری به عمل خواهد آمد و در صورت پارک خودرو، وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور تسهیل تردد شهروندان برای حضور در مسیر راهپیمایی بیان داشت:  اتوبوس‌های مسافربری بدین منظور برنامه‌ریزی شده و  با هماهنگی شهرداری اراک، در ضلع شرقی میدان سرداران نیز پارکینگی مناسب برای پارک خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.
 حسینی محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرستان اراک را به شرح میدان شهدا به سمت پل خیبر، خیابان شیخ فضل‌اله نوری و مصلای بیت‌المقدس، از ابتدای ۱۲ متری خیابان شهید رجائی به سوی میدان شهداء، از ابتدای خیابان ۲۲ بهمن، میدان شورا به سمت میدان شهداء، از چهارراه دکتر حسابی به سمت خیابان امام خمینی (ره)، از میدان، ولی عصر (عج) به سوی میدان سرداران، از میدان جهاد به سمت میدان سرداران، از تقاطع خیابان انوری به سمت میدان البرز، از خیابان فدائیان اسلام به سوی خیابان شیخ فضل‌اله نوری اعلام کرد.
وی با دعوت از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان مرکزی برای شرکت در مراسم با شکوه راهپیمایی روز قدس افزود: از شهروندان انتظار داریم که در این روز با شکوه، به منظور خلق حماسه‌ای دیگر، به مانند همیشه با مأموران پلیس راهور همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروی شخصی خود به مسیر‌های اعلام شده پرهیز و از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در مراسم استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار