آیت الله دری نجف آبادی
آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مركزی با صدور بیانیه ای آحاد مردم مومن و روزه دار استان مرکزی را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۷۴۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 30 May 2019
 
  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: جنایت‌ها و شرارت‌های اسرائیل جنایتکار باعث آوارگی ملت مظلوم فلسطین در ۷۰ سال گذشته شده است و بسیاری از ملت‌های مسلمان نیز از آتش شرارت این غده سرطانی در امان نیستند و به همین جهت باید از فرصت روز جهانی قدس برای رسوایی و نابودی رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به فرموده امام راحل هدیه به مردم مظلوم فلسطین است و در این روز آزادیخواهان جهان با معرفی حق و باطل چشمان جهانیان را به روی حقیقت باز می‌کنند.
اگر روز قدس نبود جنایات اسراییل دامنه گسترده تری به خود می‌گرفت و کشور‌های بیشتری را تحت ظلم خود قرار می‌داد.

 


رویه نسل کشی و خونریزی، تجاوز و تعدی به جان، مال و سرزمین یک ملت، تقویت و پشتیبانی گروه‌های تروریستی و جنایت علیه بشریت از سوی اسرائیل موجب شده تا شرکت در راهپیمایی روز قدس برای همه آزادیخواهان جهان به یک رسالت عمومی تبدیل شود.

 


آمریکای جنایتکار در یکسال گذشته با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه و فشار‌های اقتصادی سعی در ایجاد فاصله بین ملت و حاکمیت اسلامی داد که در این شرایط می‌طلبد ملت با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس یکبار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و آرمان‌های امام رحل و شهدای گرانسنگ و منویات مقام معظم رهبری فریاد زده و نقشه‌های شوم‌دشمنان را نقش بر آب کنند.

 


توطئه استکبار جهانی و عمال مرتجع آن‌ها در منطقه به عنوان معامله قرن، بزرگترین خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف و در حقیقت نوعی نقشه شیطانی برای تثبیت و تامین امنیت اسرائیل و نابودی آرمان‌های فلسطین و ملت آن است.

 


امت اسلامی و تمامی ملت‌های مسلمان و آزادی خواه باید در برابر این توطئه جدید که معنای آن سلب حقوق یک ملت از سرزمین خود و نابودی شخصیت حقیقی و حقوقی آن‌ها و بزرگترین خیانت علیه ملت مظلوم، فداکار و باسابقه است، با شرکت در راهپیمایی روز قدس با وحدت و انسجام علیه این توطئه شوم استکباری به پاخیزند و اجازه ندهند متجاوزان تا این حد با سرنوشت یک ملت بازی کنند و در جهت حذف یک ملت و کشور از تاریخ و جغرافیای جهان توطئه نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار