استاندارد
مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: برمبنای ارزیابی‌های صورت گرفته، آمار زمین‌های بازی غیراستاندارد در استان بالا است و باید از سوی دستگاه‌های متولی اقدامی برای رفع این مساله صورت پذیرد.
کد خبر: ۷۴۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 29 May 2019

آمار قابل توجه زمین های بازی غیراستاندارد در استان مرکزی


مهناز جعفریان بیان کرد: از ابتدای سال ۹۸ طبق برنامه از پیش تعیین شده، اقدامات اداره کل استاندارد استان مرکزی در راستای هدایت و تسهیل فرآیند استاندارد سازی واحد‌های تولیدی در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه مشاوره‌های لازم را به واحد‌های تولیدی ارائه می‌دهیم.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری، وضعیت تمام کالا‌های مصرفی ویژه این ماه مانند برخی اقلام خوراکی توسط اداره کل استاندارد، تحت نظارت و بازرسی قرار گرفته و این نظارت در ارتباط با بیش از یک هزار واحد صنفی تولید و عرضه کننده انجام شده است.

جعفریان در ارتباط با رصد وضعیت تجهیزات بازی شهربازی‌های استان از نظر دارا بودن استاندارد‌های لازم، بیان کرد: در این زمینه لیست تمامی تجهیزات بازی موجود احصا گردیده و با نظارت کامل، استانداردسازی انجام شده و نگرانی در این رابطه وجود ندارد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: طی بازه زمانی اسفندماه سال قبل تا پایان فروردین سال جاری نیز کار بررسی وضعیت زمین‌های بازی در پارک‌ها و فضا‌های سبز استان از لحاظ استاندارد‌ها انجام شده و باید گفت که موارد عدم انطباق با استاندارد در زمین‌های بازی در استان بالا است که در کارگروه مربوطه بررسی این مساله صورت پذیرفته و مقرر شده اقداماتی برای بهبود وضعیت این زمین‌های بازی و استانداردسازی آن‌ها انجام شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اداره کل استاندارد، ناامن کردن فضا برای تولیدکنندگان غیرکیفی است و به ویژه در رابطه با محصولاتی که با سلامت و ایمنی جامعه سر و کار دارند، به هیچ عنوان اغماضی از سوی اداره استاندارد انجام نخواهد شد و تا به امروز نیز در استان مرکزی متخلفانی در این رابطه به دستگاه قضائی برای برخورد معرفی شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار