معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای برنامه‌های متنوع جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 27 May 2019

اجرای برنامه های متنوع جوانان مرکزی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگارتابناک مرکزی؛ آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: همزمان با فرارسیدن ماه عبادت و بندگی، جوانان سرزمین آفتاب با برگزاری برنامه‌های متنوع در کانون‌های دانشجویی، جوانان، طلاب و غنچه‌ها ضمن گرامیداشت ماه پر خیر و برکترمضان به ارائه خدمات داوطلبانه پرداختند.

آرش اشترى افزود: دانشجویان در این ماه مبارک و همزمان با آغاز روز جهانی فشارخون با شعار فشار خون؛ بدانیم و اقدام کنیم در کانون‌های دانشجویی شعب این جمعیت با برپایی ایستگاه‌های سلامت، انجام تست رایگان فشار خون و برگزاری کارگاه‌های متنوع در زمینه آموزش و پیشگیری از فشار خون نقش موثری داشته و در این کارگاه‌ها با توصیه‌های مفید مردم را در راستای پیشگیری، مقابله و درمان، راهنمایی کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: علاوه بر مشارکت دانشجویان عضو کانون‌های دانشجویی، غنچه‌های فعال عضو جمعیت هلال احمر تفرش و خنداب نیز به انجام فعالیت‌های فرهنگی همچون برپایی جشن‌ها و محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان پرداخته و این مهم سبب سیر مثبت نونهالان در جهت آینده‌ای روشن شده، زیرا سنین کودکی بهترین زمان فراگیری این آموزه‌ها می‌باشد.

وی اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌های امدادی و فرهنگی اعضای شعب جمعیت هلال احمر شهرستان اراک، همزمان با روز ملی موزه، از موزه مفاخر و مشاهیر این شهرستان بازدید و با سیره و آثار و افتخارات جالب این عزیزان همچون قائم مقام فراهانی، پروین اعتصامی، کربلایی کاظم کریمی ساروقی، ملا مهدی نراقی، ملا احمد نراقی، میرزا حسن آشتیانی آشنا شدند.

اشتری با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مفید آموزشی توسط جوانان فعال عنوان کرد: جوانان فعال جمعیت هلال احمر شعب شازند و غرق آباد در ماه مبارک رمضان علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و اعمال مذهبی به اجرای کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و دوره‌های کارآفرینی پرداخته و با فرصت‌ها و تهدید‌های پیش روی خودشان در جامعه با بهره گیری اساتید مجرب این حوزه، آشنا شدند.

معاون امور جوانان خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، عیادت از عضو جوان شهرستان ساوه، محافل جمع خوانی قرآن و ضیافت‌های افطاری و زیارت اماکن مقدسه نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط جوانان در شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار