فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: عملیات بیت‌المقدس از مهمترین و استراتژیک‌ترین عملیات‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و این عملیات نقطه عطف تاریخ جنگ ایران و عراق محسوب می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 22 May 2019
عملیات بیت‌المقدس نقطه عطف تاریخ جنگ ایران و عراق است ///عکس نمایه لحاظ شود///
 سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن (ع) که در سالن همایش‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس از مهمترین و استراتژیک‌ترین عملیات‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و این عملیات نقطه عطف تاریخ جنگ ایران و عراق محسوب می‌شود.

وی افزود: در واقع عملیات بیت‌المقدس گذشته‌ای را به اثبات رساند که نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی در برابر قدرت‌های مادی دنیا بود و همچنین مسیر آینده‌ای را برای انقلاب اسلامی ترسیم کرد و بعد از این عملیات، تاکتیک دشمن عوض شد و با تمام امکانات کشور‌های به اصطلاح ابرقدرت علیه ایران اسلامی به پا خواستند.

کریمی با بیان اینکه سلسله عملیات‌هایی در دوران دفاع مقدس برای شکست دشمن پایه‌ریزی شد، گفت: مجموعه این طرح‌های مهم در قالب عملیات «کربلا» توسط رزمندگان انجام شد که عملیات «ثامن الائمه»، «طریق القدس» و «بیت المقدس» از جمله این عملیات‌های مهم بودند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با دست خالی و با حداقل‌ها در برابر دشمن ایستادگی کردند، گفت: طی ۲۳ روز توانستیم ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک کشور را آزاد کنیم و بیش از ۲۰ هزار اسیر به اسارت گرفتیم.

کریمی تحول روحی و معنوی رزمندگان را فتح الفتوح پیروزی دفاع مقدس دانست و افزود: این رزمندگان با چنین روحیات و حال و هوایی که تنها برای رضای خدا در میدان حاضر شدند را نمی‌توان در تاریخ پیدا کنیم.

وی عمل صالح رزمندگان را عامل مهم عنایت خداوند در عملیات‌های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: وقتی دشمن در شرایطی است که خودش را باخته تنها با یک قدم روبه جلو به نابودی می‌رسد و رزمندگان وقتی به وعده‌های الهی ایمان کافی داشتند، خداوند به ایمان آن‌ها هم برکت داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار