مدیر فرودگاه اراک:
مدیر فرودگاه اراک پیش بینی کرد پرواز عتبات استان مرکزی پس از ماه مبارک رمضان مجددا راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۷۴۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 20 May 2019
راه اندازی پرواز عتبات بعد رمضان
رحیم حسین‌نسبت مدیر فرودگاه اراک گفت: پرواز عتبات استان مرکزی و قم یکپارچه‌سازی می‌شود و پیش‌بینی می‌شود پرواز پس از ماه مبارک رمضان مجددا راه‌اندازی شود.

حسین نسب با اشاره به تلاش‌های جدی برای راه‌اندازی پرواز عتبات اظهار کرد: در این راستا با مدیر جدید دفاتر زیارتی کشور جلسه‌ای برگزار شد و با توجه به سابقه موفق پرواز عتبات از فرودگاه اراک از فعال‌سازی و راه‌اندازی مجدد این پرواز بسیار استقبال شد و فرودگاه اراک در این راستا ایده‌های خود را مطرح کرد.

وی افزود: ایده‌ای که همواره مدنظر مجموعه فرودگاه اراک بوده است، برقراری پرواز عتبات از فرودگاه اراک با حضور زائران استان‌های همجوار بوده که قطعا پایداری پرواز را به دنبال خواهد داشت، در این راستا پیشنهاد شد پرواز عتبات به صورت یکپارچه با حضور زائران استان مرکزی و قم انجام گیرد.

حسین‌نسبت افزود: طی جلسات متعدد هماهنگی‌های خوبی برای راه‌اندازی مجدد پرواز‌های مشهد، عتبات و عسلویه از فرودگاه اراک شکل گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با شرکت هواپیمایی آسمان و سازمان هواپیمایی کشور و پیگیری مجدانه مجموعه استان افزود: با توجه به تغییر هلدینگ فرودگاه، پرواز عسلویه و مشهد متوقف شد، ضمن اعلام آمادگی هلدینگ جدید، باید تجهیزات جدیدی در فرودگاه اراک توسط این هلدینگ اضافه شود که کار در دست اقدام است.

حسین‌نسب اضافه کرد: هلدینگ باید تجهیزات ایرکاندیشن و ایر استارتر برای فرودگاه اراک در نظر بگیرد که ظرف یکی دو روز آینده این دو دستگاه وارد فرودگاه اراک می‌شود و طی بازدید از سوی شرکت هواپیمایی آسمان، پرواز مشهد و عسلویه راه‌اندازی خواهد شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار