در سال جاری؛
رییس سازمان بیمه سلامت استان مرکزی: استقرار دولت الکترونیک در دستگاه‌ها از اولویت‌های این سازمان در سال جاری است.
کد خبر: ۷۴۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳ 20 May 2019
الکترونیکی شدن بیمه سلامت در دستور کار
جیریایی در حاشیه دومین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب  گفت: از اولویت‌های سازمان بیمه سلامت در سال ۹۸ استقرار دولت الکترونیک در دستگاه هاست.

وی افزود: نسخه نویسی الکترونیک توسط موسسات طرف قرار داد و رسیدگی الکترونیکی به بیماران بستری در بیمارستان‌ها از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

رییس سازمان بیمه سلامت استان مرکزی اضافه کرد: بیش از ۴۰ میلیون نفر در کشور و ۵۶۳ هزار نفر در استان مرکزی زیر پوشش بیمه سلامت هستند که در غالب ۴ صندوق اصلی از این خدمات این بیمه بهره‌مند میشوند.

جیریایی ادامه داد: در سال ۹۷ در سطح شهرستان خنداب ۲۰ میلیارد تومان برای ۹۲ درصد جمعیت شهرستان که زیر پوشش بیمه سلامت هستند هزینه شده که ۱۵ میلیارد آن در سطح ۲ و ۳ و حدود ۵ میلیارد آن در سطح یک بوده است.

 معاون اجرایی اداره کل نوسازی استان مرکزی هم در این جلسه گفت: تاکنون در سطح شهرستان خنداب ۲۰۵ کلاس مجهز به سیستم گرمایشی شده است.

ربیعی از بهره برداری پروژه استخر مدرسه شبانه روزی حضرت ابوالفضل (ع) خنداب در هفته هم دولت خبر داد.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ودر این جلسه حاجعلی بیگی فرماندار خنداب بر روحیه بنیادی جهادی مدیران، نظارت جدی بر اصناف و برخورد قاطع با گران فروشان و تامین آب شرب با کیفیت برای کلیه روستا‌ها تاکید کرد.

بیش از ۴۳ درصد مردم استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار